Ser hamstrar likadana ut?

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
För att göra en lång historia kort. Brorsan är hamstervakt åt grannarna, eller snarare var, det har skett en liten olycka. Så min fråga är om man kan köpa en ny hamster utan att grannarna märker det?

Nej, det kan man inte, dom skiljer sig åt lika mycket som hundar/katter/människor osv...

hans brorsa har kollat på nile city

[YOUTUBE-ID]LAz6ZjxLNHQ[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
[YOUTUBE-ID]http://youtu.be/npjOSLCR2hE[/YOUTUBE-ID]

köpa en ny är väl inte så smart, lånar man ut en sporthoj och de kraschar den och kommer tillbaka med en HD utan att fråga om det är ok så blir man väl inte så glad :D

Nej, det kan man inte, dom skiljer sig åt lika mycket som hundar/katter/människor osv...
Men om man tar med sig kroppen och jämför så måste det väl finnas någon hamster i någon Zoo-affär som ser ungefär likadan ut. Jag har provat och googlat hamstrar och många av dem ser fan inte jag skillnad på.

Men om man tar med sig kroppen och jämför så måste det väl finnas någon hamster i någon Zoo-affär som ser ungefär likadan ut. Jag har provat och googlat hamstrar och många av dem ser fan inte jag skillnad på.
Nej men så är det inte ditt husdjur, ägaren ser definitivt skillnad, din bror är körd.

Säg åt honom att berätta hur det gick till osv, förmodligen så blir fadern i familjen glad som fn men törs inte visa det, morsan får en sak mindre att tjata om, ungen slipper både pyssel och tjat :tummenupp :D :yoparty

Skulle nog säga, att är barnen små nog så går det med samma färg. Men föräldrarna lär märka!

Vet inte hur länge ni haft den men jag hade köpt en ny och innan de ens frågar nåt själva så säg att den jävel har fällt som fan, att den rackaren bytte till vinterpäls hos dig och du städat hela tiden.

Vet inte hur länge ni haft den men jag hade köpt en ny och innan de ens frågar nåt själva så säg att den jävel har fällt som fan, att den rackaren bytte till vinterpäls hos dig och du städat hela tiden.

det är att göra 2 st trassel av 1 trassel, bara säga som det är.

:rofl prova att googla på kines och du ittar många du inte ser skillnad på också.

Skönaste skämt tråden i år :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back