Senildemens i kommentatorbåset?

Macke skrev:
Likadant när folk vurpar.. Man ser vurpan klart och tydligt i bild, och det bara dammar i sandfållan... Sen varvet efter så kommer nåt i stil med "Jaha, nu saknar vi visst Nakano på det senaste varvet...." "vart tog han vägen?"

Hallå! Titta på racet föffan... :rofl

Fast Nakano vurpade inte, han kom nia. Det var Rolfo som vurpade två varv från mål.

Teddy skrev:
Jo, de är ju förståss drömen. I Eurosports unga dar, cirkus 1992, när jag satt och glodde på F1 hade det ett radarpar i John Watson och Alan Någonting där den förre var en långsamt talande korrekt torris och f d F1-pilot och den senare en skjutjärnsreporter med lika rapp käft som magen var stor. John verkade titta in i väggen när han babblade på om sina erfarenheter varvat med aktuell insiderinfo. Han blev ständigt avbruten av Alan som uppdaterade vad som hände på banan och visste åt vilket håll varje grässtrå runt banan lutade. Det där med den ständiga uppdateringen av placeringar är faktiskt något jag saknar, att hela tiden få höra topptioplaceringarna gör att man hänger med i vad som händer i racet och inte bara vad som händer i bild.
Det låter som det var kul att se F1 då.

Jag minns när Toby Moody och Dennis Noyes kommenterade GP på Eurosport under Doohan-eran fram tills vi fick svenska kommentatorer. Under slutet av ett 250-race började Moody gråta när McWilliams kraschade sin Queens University Belfast TSR-Honda. Man hörde hur den hysteriskt uppskruvade rösten brast och sedan tystnade han, Noyes fick överta och efter 30 sekunder kom han tillbaks med matt stämma och ett "Excuse me...". Det kallar jag inlevelse! :Bugar

Nyteknik skrev:

Jag minns när Toby Moody och Dennis Noyes kommenterade GP på Eurosport under Doohan-eran fram tills vi fick svenska kommentatorer. Under slutet av ett 250-race började Moody gråta när McWilliams kraschade sin Queens University Belfast TSR-Honda. Man hörde hur den hysteriskt uppskruvade rösten brast och sedan tystnade han, Noyes fick överta och efter 30 sekunder kom han tillbaks med matt stämma och ett "Excuse me...". Det kallar jag inlevelse! :Bugar

Det var tider det... :tummenupp

Nyteknik skrev:

Toby Moody and Dennis Noyes är/var grymma.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back