Senaste tidens hack

Vi kan väl alla hålla ögonen öppna ifall vi ser att SH nämns i dessa sammanhang.
Ser ni något som kan likna en kommande attack så tipsa Swedie eller någon av oss moderator.
Eller skriv i denna tråd.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=604870&page=18
där kan ni hålla koll.... Så att dom inte nämner SH

Hahaha, de var minsann inga mästerhackare direkt. Jag tror nån kommer åka dit BIGTIME! :D

Jag byter lösenord nu, bara så att ni vet. Har inte samma lösenord till mina 'känsliga' saker men de flesta forum jag är på använder jag samma lösenord till. Nu blire byte.

EDIT: Och ja, var det nån som undrade så bytte jag lösenord precis.

Men doms föräldrar har ju inge med saken och gö.. Dom skulle kollat på datorn sen vad dom har vart ute på eller nått sånnt:confused:

Men hoppas dom får skulder för resten av livet !

Last edited:
Men doms föräldrar har ju inge med saken och gö.. Dom skulle kollat på datorn sen vad dom har vart ute på eller nått sånnt:confused:

Men hoppas dom får skulder för resten av livet !

Orkade faktiskt inte gå igenom hela tråden, läste bara början precis. Visst, 15-åringen får sig nog en del skit men 18-åringen är straffmyndig själv och får därmed ta alla skulder själv.

Kan inte Polisen göra nått åt det ? Dom som skriver att dom har gjort saker, Ringa till doms föräldrar och säga åt dom att gå egenom datorn eller nått sånnr..

Tror att några/många av dem är rätt slipade och har gått via proxys för att ens bara logga in på FB och därigenom dölja sitt ursprung. Men jo, det skulle jag också vilja....sätta dit dem alltså. Helt nonchalant och öppet berätta att detta försigår mot deras mål.

Vet inte hur polisen kan agera i detta fallet.

Tror att några/många av dem är rätt slipade och har gått via proxys för att ens bara logga in på FB och därigenom dölja sitt ursprung. Men jo, det skulle jag också vilja....sätta dit dem alltså. Helt nonchalant och öppet berätta att detta försigår mot deras mål.

Vet inte hur polisen kan agera i detta fallet.

Kan dom inte låsa sidan eller nått sånnt ?

Back