Senaste dräparhojen. En redig Rejsputte

lägg märke till att det sitter ett inramat kort på goldwingen med sidovagn inne i husvagnen, gosse vad klockrent. :Bugar

synd att man inte har 150000 kr att avvara. eller hur var det nu? skulle inte en bil funka lika bra?

mr sleepy skrev:
lägg märke till att det sitter ett inramat kort på goldwingen med sidovagn inne i husvagnen, gosse vad klockrent. :Bugar

synd att man inte har 150000 kr att avvara. eller hur var det nu? skulle inte en bil funka lika bra?

Fan, du får min bil, min husvagn och min hoj för 150000, jag slänger med en ny parbolantenn på köpet bara du hämtar grejorna...

Fast det där kanske är grejen för dom som åker rejshoj, hur kung skulle man inte vara i depån när man svänger in med mekanikern i sidvagnen och husvagnskylen full med öl....
Fast får man ha ett ställ för rejshojen bakpå sidvagnen, eller klämmer man ner den på dragbommen?

Om man säger att en goldwing utan div. plugins är en bil på 2 hjul, så vadfan kallas det där? Ett godståg :S

Frågan är nog snarare hur kom det sig att du surfar på blocket efter guldvinge med sidovagn?

Finns väll en viss charm med att åka så där med, allt roligt behöver inte heta Gsxr, R1 och ha 150hk. Provsatt en harley sån där med stoooor kåpa och elektronisk farthållare, stereo och diverse annat krafs. Skitfin hoj och jag förstår verkligen dom som tycker om dessa hojar. Men inget för mej.

Satt och kikade på den där. Det kanske skulle vara nått för mej. Husvagn vill ju tanten ha och jag vill ha en till hoj, detta har ju allt i ett. Jag blir skapligt nöjd eftersom jag får tillbringa hela semestern på motorcykeln. Tanten blir nöjd eftersom vi tillbringar hela semestern i husvagnen. Två flugor i en smäll.
Kan man hänga husvagn på gixxern? Kanske bara köpa en sån. :)

Ser jag i syne eller sitter det en paraboljävel på husvagnen?

Lartes skrev:
Om man får ha drakkrock ( :rolleyes: ) på Guldvingen måste man väll få ha det på sporthojjar också, eller? :va
Om inte fordonet är helfordonsgodkänt, eller vad det heter, så ska man lätt kunna regga om med dragkrok. Har sett det på gammgixxrar iaf.

He he undra hur glad sambon skulle bli om man kom hem med dragkrok på Gixxern och en liten husvagn bakom. :rolleyes: Tror nog hon skulle dö av skratt och tro att det brunnit i skallen på mej.

Ingen tvekan om saken, jag SKA ha en guldvinge. Och det är inget skämt.
6 cylindrar som man kan skrämma vettet ur med både det ena och det andra, och man kan nog lätta bort uppåt 100 kilo på de där. En riktig gixxer-killer skulle det bli vid rödljusen :D

Lartes skrev:
Vilket det skulle ha gjort om du gör det :7peta

Kan det? Kommer det. Eller har det redan brunnit skallen på mej när jag började bygga om hojen :gnissla . Beror på vem man frågar(mej eller sambon).

Tänka va skönt och ha med sig kyl(till ölen) sovplats, stereo och allt när man glider runt på mc träffar. Bakom gixxern såklart.

Qwerty skrev:
Kan det? Kommer det. Eller har det redan brunnit skallen på mej när jag började bygga om hojen :gnissla . Beror på vem man frågar(mej eller sambon).

Tänka va skönt och ha med sig kyl(till ölen) sovplats, stereo och allt när man glider runt på mc träffar. Bakom gixxern såklart.

Om man ens överväger det är det nog redan brunnet tror jag :va

Asså, jag har svårt att tro att man får med sig allt.... husvagnen verkar inte tvärstor direkt.
Får väll vara glad om du får in torson under tak.... benen får nog hänga utanför :huvet

haha, glassig sak det där..nice med tv i sidovagnen.. :arsele
men hur mycket mc känsla kan det vara då?med sidovagn och husvagn?

Qwerty skrev:

Eller så kopplar man bort husvagnen och hänger på ett MC-släp ist och tar med gixxern :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back