Varför syns en ketchupflaska på bilden? Lev som du lärZee skrev:Johnnys Sötsura Senap. :dubble2cool
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför syns en ketchupflaska på bilden? Lev som du lärZee skrev:Johnnys Sötsura Senap. :dubble2cool
![]()
BMW R90s skrev:Varför syns en ketchupflaska på bilden? Lev som du lär![]()
Zee skrev:Det är ett virus i bilden. Inte mitt fel, det är fel på datan.
Dessutom är det inte min bild utan den fanns ute på internettet på datan.
App,app,app, jättefel enligt sibyllas korvskola.MikkE skrev:Det viktigaste är iaf att man tar ketchup före senap!!
UrbanTiger skrev:
Blev ju tvungen att följa länkarna. Är detta medvetet roligt skrivet : "Nu är det inte bara Alf som pysslar med batterierna. Göran har anslutit sig."UrbanTiger skrev:
You know your shit..UrbanTiger skrev:Sen ska korvens yta vara torr när man applicerar senapen. Går det för fort mellan korvspad och senapsflaska så att korven är fuktig så kommer senapen att glida av.
UrbanTiger skrev:Sen ska korvens yta vara torr när man applicerar senapen. Går det för fort mellan korvspad och senapsflaska så att korven är fuktig så kommer senapen att glida av.
Nja korvarna brukar ju va lite böjda, man ska alltid lägga den som en "glad" korv, dvs böjen uppåt. Men nu börjar det nästan bli överkurs.UrbanTiger skrev:Så plan som möjligt givetvis :kocko
Jaså du är utvecklingsstörd?UrbanTiger skrev:Jasså, du jobbar på Samhall![]()
Jaså gör jag? Sist jag kollade på loggan så stod det Ellco Food på den.UrbanTiger skrev:Jag jobbar inte på Samhall. Du och din arbetskompis gör det![]()
Dr.Bike skrev:Kanske....för att ketchup är en så bra smakförstörare??
ALLT smakar BARA den förb. ketchupen!! Ättika och socker.
Det är ett HÅN mot alla andra råvaror, och ni som har ketchup på ALLT ni vet antingen väldigt lite om god smak eller så gillar ni helt enkelt inte mat!
BARN brukar gilla ketchup.
Troligen för att 80% av innehållet är socker....
Nursey skrev:KETChup på allt!!!!
Ädit: senap är gott också..
Tydligen bara jag som vågar säga vad många tänker, du är jobbig som fan när du ska skriva i varje tråd du ser och dessutom försöka göra dig rolig på allt, lärde du dig inget av att bli bannad? Det är en hint om att du borde lugna ner dig.UrbanTiger skrev:[ärlig]
Vet inte vad det är för fel på dig men vill du något kan du skicka ett PM istället
[/ärlig]
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt