Sen anmälan – kan man faxa?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Jäklar – glömde trots flera försök att påminna mig själv att lägga anmälan till SM:et på Sviestad på lådan idag. Sista anmälningsdag imorgon. Kan man faxa den? Betalningen gjord.

:va

Nyteknik skrev:
Jäklar – glömde trots flera försök att påminna mig själv att lägga anmälan till SM:et på Sviestad på lådan idag. Sista anmälningsdag imorgon. Kan man faxa den?

Betala lite extra och anmäl dig i efterhand... det går bra!

Nyteknik skrev:
Jäklar – glömde trots flera försök att påminna mig själv att lägga anmälan till SM:et på Sviestad på lådan idag. Sista anmälningsdag imorgon. Kan man faxa den? Betalningen gjord.

Jag vet inte var du bor, men du har ju sistaminutenlådor dels vid centralstationen (klarabergsgatan) samt vid tomteboda. Jag kommer inte ihåg hur sent man kan posta utanför stockholm, men jag har för mig att tomteboda funkar fram till 24 för post inom sverige.

Tom skrev:
Jag vet inte var du bor, men du har ju sistaminutenlådor dels vid centralstationen (klarabergsgatan) samt vid tomteboda. Jag kommer inte ihåg hur sent man kan posta utanför stockholm, men jag har för mig att tomteboda funkar fram till 24 för post inom sverige.

Jag kollade just detta – de tömmer den redan 21:00 för post utanför Stockholm. Regionalt och lokalt tömmer man först 05:00. Suck...

Nyteknik skrev:
Jag vet, men vill ju gärna slippa betala 2-300 kr i onödan.

Det ska väl gå och maila också, annars så testar du väl att ringa dit och faxa om det går??

Fax? Trodde alla anmälde sig genom roadracing.se ? :va

jP skrev:
Vi väntar på att det ska funka för b-tävlingarna :7peta

Dessutom ska det enligt säker källa köras R600 och R1000 på knudan i augusti

jP skrev:

Bra idé – som jag just testade. Men när jag slutligen ska bekräfta anmälan upprepades hela tiden:

- Du har inte valt någon tävlingsklass.
- Du har varken valt att bli tilldelad ett godtyckligt startnummer eller något av de fasta startnumren.

Har detta funkat för någon annan?

Nyteknik skrev:
Bra idé – som jag just testade. Men när jag slutligen ska bekräfta anmälan upprepades hela tiden:

- Du har varken valt att bli tilldelad ett godtyckligt startnummer eller något av de fasta startnumren.

Funkade fint för mig.

Nyteknik skrev:

Antingen har du inte cookies aktiverat i din internetläsare alternativ väntade du 15 minuter med att klicka på bekräftelse-knappen.

ps. det har fungerat för andra vid 215 tillfällen so far ds.

Goodstuff skrev:
Trots bekräftelse och mailad bild så finns jag inte med som deltagare på www.roadracing.se :7peta

Anmälningen måste först godkännas, vilket sker sporadiskt då och då och inte av mig.

Ang. möjlighet till anmälningar av B-tävlingar så är det fullt möjligt tekniskt sett. Önskemålen att vi ska ta hand om detta måste dock komma från arrangörerna själva till en början då det inte är SM-klassade tävlingar.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026