Sen Ambulans

Sture Stelben

Uppfinnare
Gick med
18 Apr 2004
Hoj
Bygger ny!
Kör försiktigt i sommar :död
Bilden bortagen på grund av att man inte kan skilja på fiktion och verklighet :arsele

inte konstigt att kalle Anka är på väg att bli förbjuden på Tv Julafton :tomten

Last edited:
Bilden ser ju lite fejkad ut, är den inte det så är det ju dock hemskt. Men tror/hoppas som sagt att den är fejkad :död

den dära bilden e tagen i budapest i ungern ...

fy fan va vidrigt!!!!!

Fyfan, vad vill du uppnå med att lägga upp snuff-bilder på SH? Är du en sån som får ståk*k av att se döda och lemlästade människor?

Ta bort den här jävla tråden för den fyller inget syfte och är genuint vidrig.

sgtpepper skrev:
Fyfan, vad vill du uppnå med att lägga upp snuff-bilder på SH? Är du en sån som får ståk*k av att se döda och lemlästade människor?

Ta bort den här jävla tråden för den fyller inget syfte och är genuint vidrig.

AGREE! :kocko

Bilden!

Stå K??? Vad har det med denna bilden att göra? Satte in bilden för man får ju sig en tanke ställare när man ser den...sen är den fejkad!! :kocko

Nicko@K.A.P skrev:
Fejk!

Läste ngn stans att det är en tidning som arrangerat allt.

Den bilden har varit uppe tidigare på Sporthoj och då kom folk fram till att det var fejk, bla pga att det borde varit mer blod om den var äkta.

Nej, jag vet inte vad jag ska söka på för att få den gamla tråden men det var väl för någon månad sen...

Skriv ut bilden och sätt upp den på din kylskåpsdörr. Om du inte fattar att intet ont anande människor inte vill se sånt utan förvarning, då är det ditt problem du måste lösa.

Sture Stelben skrev:
Stå K??? Vad har det med denna bilden att göra? Satte in bilden för man får ju sig en tanke ställare när man ser den...sen är den fejkad!! :kocko

Jag säger inte ATT bilden är fejkad, men det finns ett par saker jag tycker är skumt.

1. Hojen ser relativt inkakt ut, men killen är av på mitten.

2. Skallen ser också intakt ut, trotts att hjälmen verkar ha flugit av (den kan i och för sig ambulanspersonalen ha tagit av)

3. Körde killen utan brallor eller tyckte ambulanspersonalen att dom också skulle av? :va

Är min skepsis befogad??

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...