Semilive från Torpet

Kör DonQ för FET eller för Stiff Nipple Racing?!:va
 

Bifogat

  • DonQ2.jpg
    DonQ2.jpg
    81.1 KB · Visningar: 134
HET dementarar ALLT.

"Just minor electrical issues with a standard component."
 
Exakt vad dom gjorde, spänningen är olidlig... här hemma i soffan :huvet

#63 är 11:a just nu, teamet följde mitt råd och bänkade Sugo


Hmm...

Sedan GS110R a.k.a. Bänke blev avpolleterad som teamchef har resultat uppnåtts som man bara kunde drömma om under den tidigare ledningen.

19 poäng! :sissy


-= 4-2 =-
 

Enligt säkra uppgifter från ERF HQ kommer alla team som har använt mer än 4 förare under säsongen att diskas och fråntas alla sina poäng. Negradras till REC och få utstå en massa här onämnbara bestraffningar och bespottningar.

0-6 alltså, minst. :arsele
 
Hmm...

Sedan GS110R a.k.a. Bänke blev avpolleterad som teamchef har resultat uppnåtts som man bara kunde drömma om under den tidigare ledningen.

19 poäng! :sissy


-= 4-2 =-
Totalen 2006 http://www.erf.nu/Tabell/index.asp?S=4&Y=2006

Totalen 2007 http://www.erf.nu/Tabell/index.asp?S=4&Y=2007

#63 RRR kom på 20:de plats 2006 i totalen, att jämföra med 21:a i totalen 2007.

Varför går det så uselt :mad:

Nästa år så bänkar vi Sugo, Valmers och undertecknad, vi passar nog bättre i gul gatgrupp där vi kan dominera.

Sölis får köra serien själv :huvet
 
hur går det för offkeff???

Fruset och sakta! Planen med styrpåsarna gick inte riktigt hem, blev lite för spännande på rakan, vänster påse tryckte in kopplingen när man kom upp i ~250, höger påse gav sånt tryck att det var svårt att hitta bromsen :D
Man har skön kramp i höfterna och kylan i nacken börjar släppa nu :tummenupp
 
Fruset och sakta! Planen med styrpåsarna gick inte riktigt hem, blev lite för spännande på rakan, vänster påse tryckte in kopplingen när man kom upp i ~250, höger påse gav sånt tryck att det var svårt att hitta bromsen :D
Man har skön kramp i höfterna och kylan i nacken börjar släppa nu :tummenupp

Jasså det var du/ni det :D ...undrade vad det var för något, såg fladdrigt ut iaf.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top