Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
Vet inte om dettta bli OT i den här tråden!
Men jag och min röding skall ner till Gotland i veckan som kommer.
Vid sidan om alla "släkt" träffar så tänkte jag försöka köra lite.
För många år sedan bodde jag på ön, men det är fler än 20 år sedan.
Finns det några Gotlänningar här på SH som kan rekommendera lite trevliga "vägval"?
Det är ok att PM:a dom också..
Men jag och min röding skall ner till Gotland i veckan som kommer.
Vid sidan om alla "släkt" träffar så tänkte jag försöka köra lite.
För många år sedan bodde jag på ön, men det är fler än 20 år sedan.
Finns det några Gotlänningar här på SH som kan rekommendera lite trevliga "vägval"?
Det är ok att PM:a dom också..