semesterbråk

Shrek

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Blev vittne till ett knakande äktenskap på E6'an idag :p .. Körde upp bakom en bil som jag tvekade att köra om eftersom den vinglar hejvilt. Kikar in genom bakrutan och ser att föraren o passageran grälar. Han har ingen koll på vägen, kör på vänster sida och noll koll bakåt. Så jag ligger bakom och skiter i att blinka eller signalera eftersom han e fullt upptagen med att parera slagen från passageraren. Så jag slår av gasen och ligger kanske 50 meter bakom och väntar tills de lugnat ner sig. Passagerarens ruta öppnar sig och swoosh! en tröja viner förbi hjälmen :skrämd Kunde lika gärna fastnat och täckt visiret. Slår av ännu mer och ligger nu 100 meter bakom. Totalt kom 12 tröjor och 5 byxor och en del småsaker (kalsonger?) ut genom fönstret :p innan bilen svänger in till högerfilen, slår på varningsblinkers och TVÄRNITAR in till vägrenen.

Galna tyskar... :fakta

Jag kan slå vad om att 5 min. senare så flög trollingarna ut genom rutan när de blev sams igen och firade med lite stötdämpar och fjädrings kontroll :D

Och ingen kamera hade du monterad på tanken heller. :(
Det är sådanna här tilfällen som blir odödliga ifall man filmar dom och publicerar allt på internet.

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back