Semester... smaka på det!

Foss

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
DR 800 -91 (till salu)
Vilket underbart ord! :tummenupp

Knappt 8 timmar kvar till 4 veckors underbar ledighet i solen!

Någon mer som ska semestra snart? Något skoj inplanerat?

Min ledighet kommer nog att bestå i :fyllisar :tuttar :hihi :rock :squid och lite :pussa

Måste hålla koll på folket på kontoret, så jag tar bara ut 6 dagar, men det käns NÄSTAN som 2 veckor om man tar ut ons-fre 2 veckor i rad, så det är det jag ska göra nu! :)

Får en resa av firman till N.Y i september änywäjs, så man får väl vara nöjd. ;)

fuck jag ska tillbaks till helvetet imorgon efter 3 härliga veckor i frihet

Kay skrev:
Måste hålla koll på folket på kontoret, så jag tar bara ut 6 dagar, men det käns NÄSTAN som 2 veckor om man tar ut ons-fre 2 veckor i rad, så det är det jag ska göra nu! :)

Får en resa av firman till N.Y i september änywäjs, så man får väl vara nöjd. ;)

Ojojojoj, där vill jag också jobba! Vart jobbar du? Stället verkar :rocka! Skillnad mot mitt jobb, här sitter vi mest :)

Foss skrev:
Vilket underbart ord! :tummenupp

Knappt 8 timmar kvar till 4 veckors underbar ledighet i solen!

Någon mer som ska semestra snart? Något skoj inplanerat?

Min ledighet kommer nog att bestå i :fyllisar :tuttar :hihi :rock :squid och lite :pussa

verka va lite lite hoj där :7peta :hihi

Semester..... räknas pappaledighet från den första juni till siste augusti?? :yoparty

Har således 2 månader ledigt kvar och hunnit avverka en......smaka på DET!!

JKay skrev:
Semester..... räknas pappaledighet från den första juni till siste augusti?? :yoparty

Har således 2 månader ledigt kvar och hunnit avverka en......smaka på DET!!

Tack men nej tack! Då får man genast stryka en massa av de aktiviteter jag listade upp! ;)

Ozeo, jag vet men 4v. är 4v så det finns inte tid för mer än så! ;) Jag har faktiskt kvar några andra intressen också! :)

Plockar ut lite drygt ett par veckor kring nästa månadsskifte och sparar resten. Har 20 semesterdagar kvar i nuläget.

Cypern imorgon. Flyget går runt sex tiden imorgon bitti från Arlanda. :fyllisar

Kan bara säga att jag har haft 1 veckas semester och skall ha 2 till, sedan bär det av till cannes för 3v med jobb :tummenupp

Foss skrev:
Ojojojoj, där vill jag också jobba! Vart jobbar du? Stället verkar :rocka! Skillnad mot mitt jobb, här sitter vi mest :)

Här sitter vi också... Men ibland flyttar vi på oss, och då är det utomlands. ;)
Översta länken i min signatur.

Jag har iofs 3v. till i månadsskiftet augusti/september och ytterligare 3v i oktober osv. Det är väl en av fördelarna med att jobba skift, jobba 4v ledig 3v. Känns inte så hållbart i längden men nu medan man är ung och singel :yoparty funkar det väl!

Men de andra ledigheterna känns ganska trista, det är ju sommarledighet som man värdesätter...

Har redan haft 2 veckor och har 5 kvar. Känns faktiskt inget speciellt eftersom jag alltid är ledig 5 dagar i veckan :)

Vad är semester?
Själv är man student så det gäller att ligga i på somrarna om man vill kunna köpa fler mc, 2 st till ska det bli.
Kommer jobba heltid ända fram till terminsstart.
Fast om det finns några slantar kvar efter hojinköpen lär de investeras i nån sista-minuten i höst.

Ryktet säger att jag ska jobba 2 veckor till. Nu ska det ju bli kasst väder denna vecka som kommer så då gör det inget. Men sedan är jag i alla fall ledig 4 veckor. 29, 30, 31 & 32. URgött.

Planerat att göra: :tuttar :fyllisar :squid :trött :corn :wiggle :pussa

Typ...

Jag jobbade sista dagen på mitt jobb i fredags, för gott hoppas jag. Nu tar jag semester en månad eller två innan jag börjar som egen om allt går enligt planerna. Lär väl inte se röken av semester de kommande 10 åren, men sen ska jag bo på en strand i thailand resten av mitt korta liv :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8