Jag undrar om någon har några tips på bra ställen att besöka under highland games i skottland? Eller andra saker man absolut inte får missa om man skulle råka finna sig på semester i skottland...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Islay! EOD
Där har man ju allt man behöver, Ardbeg, Lagavuling, Laphroaig, Kilchoman, Caol Ila, Bruichladdich och Bowmore, alla dessa gudabenådade destillerier på en och samma helgade lilla ö.
Kör du hoj eller?
Uttryckte mig lite för kortfattat. I och med att du är medlem på den här sidan och har angett att du har två hojar så borde jag istället ha formulerat frågan såhär: "Kommer du att genomföra den här skottlandsresan på hoj?"
Uttryckte mig lite för kortfattat. I och med att du är medlem på den här sidan och har angett att du har två hojar så borde jag istället ha formulerat frågan såhär: "Kommer du att genomföra den här skottlandsresan på hoj?"
Men om vi då förutsätter att du gör det: Undvik M-vägar och tvåsiffriga A-vägar om du inte vill ta dig fram snabbt. De tresiffriga A- och B-vägarna brukar vara krokigare och roligare (även om sikten kan vara dålig och man när som helst då kan riskera att hamna mitt bakom en långsamtgående skördetröska eller något), men inte särskilt snabba att ta sig fram på. Skottland har bland de trevligaste hojvägarna jag har kört och ibland längtar jag tillbaka dit enbart för hojkörningen.![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |