Semester 2006, vad händer?

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2005, KTM 640 SM
Vissa kanske har haft sin semester, själv kliver man på 3 Juli.. Ska bli grymt skönt med ledighet samt massa hojj åka.. Så vad händer för dig i semester? Softa med grann katten eller ut och åka hojj?

Jobba hela sommaren... ska inte ha semester förrän nästa år

norda skrev:
2248388 Vissa kanske har haft sin semester, själv kliver man på 3 Juli.. Ska bli grymt skönt med ledighet samt massa hojj åka.. Så vad händer för dig i semester? Softa med grann katten eller ut och åka hojj?

3:e juli här också. Till sista september. Och MASSOR med hojåka!

Har haft semester sen 11 april, o inte tar den slut föräns 8 aug. Det börjar faktiskt bli lite segt o bara att gå och dra o köra hoj. Får vara glad att det är under rätt säsong bara, hade det varit vinter hade jag bivit galen av tristess. Glider mest runt, hälsar på kompisar lite överallt i landet. Nästa semester i november drar jag till brasilien ett par veckor. På sommaren kan man lika gärna vara hemma sverige.

Jag går på semester den 1'a, Åker till götet för att headbanga på Metaltown sedan vidare till London för lite festande och sightseeing. Efter det blir det Bira och Volleyball i Norrland.

Har semester 9 juni till 9 juli, sett lite på fotbolls VM och åkt hoj! :yoparty har vart kanon väder ända till idag då det regnar utanför mitt fönster.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg