Semester är inte bra för hjärnans funktioner

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Suck, snacka om kortslutning. Vaknade sent, iväg som satan. När jag väl kommer hit är stället heldött, f-n jag har semester en vecka till.
Jag kör hem igen...
Finns det nåt bra sätt att gymnastiksera det överblivna grejset ovanför axlarna ?

// J - ärndöd

HAHAHAHA... har gjort samma sak förr när jag jobbade på en industri, tyckte att parkeringen var konstigt tom, sen var portarna låsta. Då kom man ju på att "attans det är semester stängt..." :D

Om det ändå var så väl.... Önskar jag och kunde komma till jobbet och få besked om att jag har semester en vecka.. Har inte varit ledig sen i påsk. Kommer inte att få någon ledighet förrens i slutet av december.
:(

hahahahaha..... det sägs att man blir dum av semester då man inte utsätter sig för olika prövningar under semestern. Jag antar att du bara suttit hemma och slappat :D

750RR

Det var väl en trevlig upplevelse att du forfarande har semester. :D

Jag brukar oftast klanta till det när klockan ställs om.
Kul att vara på jobbet en timme i förväg och alla har jättekul åt det. :rolleyes: :rodnar

Liknande saker kan hända även om man inte har semester.

Det har hänt mig ett par gånger att jag vaknat som fan och trott att jag försovit mig. Nrä jag sedan kommer till jobbet är det helt tomt. Jag tittar på klockan och konstaterar att jag inte alls har försovit mig utan kommit till jobbet en timme för tidigt.

Sen får ni dra era egna slutsatser om min huvudknopp. :-)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back