sell outs

Klantbo

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Triumph scrambler 1200 xe
Satt i en diskussion ikväll och vi kom fram till att metallica verkligen sket sig efter load skivan.. ST anger sög verkligen i ett mainstream försök som bara vart trist!

Ta mig inte fel ja lyssnar på mycket mainstream rock, eller ja lyssnar på väldigt mycket mainstream rock men metallicas försök var verkligen uselt! Hade dom släppt en skiva med sin "riktiga" stil är ja övertygad om att dom behållt alla sina fans plus firrat nya, mtv tror ja inte hade tackat nej till en ny video med dom. Fast vad vet jag ;)

Full är jag också ;)

Fyll gärna på med vad som helst...

Sen var det väl ett rätt halvpissigt beslut att göra allt för att åtala sina fans också... :rolleyes:

jag tycker de är tragiskt att de som skrek "metal up your ass" till hela sunset gänget, nu stämmer sina fans och gör dessutom pissig musik på kuppen, metallica dog efter black album... :huvet

Rent tekniskt sett blev de sellouts efter Master of Puppets, iomed att de sa att de vägrade göra några videor till sina låtar. Vilket de gjorde till Justice...(One någon?)

Jojo att dom började göra videos och så tidigt är väl en grej, men att dom med nya plattan försökte haka på en ny musik trend som verkligen inte passade dom, sög ju..

Satt i en diskussion ikväll och vi kom fram till att metallica verkligen sket sig efter load skivan.. ST anger sög verkligen i ett mainstream försök som bara vart trist!

Ta mig inte fel ja lyssnar på mycket mainstream rock, eller ja lyssnar på väldigt mycket mainstream rock men metallicas försök var verkligen uselt! Hade dom släppt en skiva med sin "riktiga" stil är ja övertygad om att dom behållt alla sina fans plus firrat nya, mtv tror ja inte hade tackat nej till en ny video med dom. Fast vad vet jag ;)

Full är jag också ;)

Fyll gärna på med vad som helst...

Jag tycker St. Anger var ett ärligt försök i rätt riktning, ett försök att gå tillbaka till sina thrashrötter utan att tappa allt för många fans av den 'nya' skolan. Fortsätter de på den vägen kanske nästa platta blir bra.

Jag tycker de tappade alla koncepter iochmed den svarta plattan. Hetfield lärde sig sjunga - big mistake - och de spelade in med en producent som ville ha en ren skiva medan de dåvarande fansen ville ha en garageigare produktion. Jaja, Metallica blir aldrig va de varit.

Att göra något annat än en St.Anger skiva hade varit mainstream i mitt tycke, med tanke på hur stora de är. Våga prova något nytt!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman