Seglivade mc-myter som bara irriterar övriga trafikanter.

Var försiktiga vid omkörning på 80-väg, ni kan råka ut för en linjeförskjutning.

Man man svänga en MC genom att trycka på fotpinnarna. Dessutom måste man ha beggade racedäck på gata, greppet i gatdäck räcker inte alls tills.

Alla japan-fyror är själlösa dussinvaror, kinesiskt lika (oavsett fabrikat) till den milda grad att de skulle ha varit varje Sovjet-diktators våta (industri-)dröm.

((jag har inte någon gång sett ovanstående motbevisat men jag tror det är en myt i alla fall))

Att man inte har så många hästkrafter gör inget bara momentet är riktigt fett. Kanske ingen levande myt här på SH, med snacka med med någon med en kromsläde mellan benen så ska ni få höra.

En myt: Sydeuropeér, Främre asiater (folk från mellan Eurfat och tigris området) och Afrikaner kan endast polera sina hojar och kan inte köra snabbt på kurviga vägar.

En myt: (eller?) Man måste ha en promille på minst 1,8 för att få lov att köra hoj i Polen.

Last edited:
Motorcyklister är farliga gangsters allihopa.

En äldre dam jag pratade med.........

-Va, kör du motorcykel, du som verkar så trevlig.

- Dra upp fotpinarna, då går det snabbare.
- Att inte alla japsförare är gulablendrökande-tribaltatto-rakathuve-kamphund-whitetrash
- Att xjellkåpan inte skulle göra höja topfarten på en hayabusa.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd