Seges rapport från Tivolikvällen

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Hmm, jahapp, då var pubutgången för sthlms-SH-folk avklarad. Tänkte i mitt härliga nyktra tillstånd sammanfatta lite. Räkna med lite skrivfel trots många backspace.

Det började vid 18.30 eller nått när swedie dök upp här i nacka-hooden. Anneli hade muttrat om att hon skulle komma förbi på vår lilla mini-förfest inför krogrundan men det gjorde hon inte. Swedie ville förfesta lite så han inte var för nykter när han kom in. Det var han nog inte om man se rpå kvällen som så.

Vilka som var där orkar jag nog inte räkna upp men konstateras kan att Anneli var den enda som verkligen stod för det där med hor-kort. Kort kjol och fina ben under kjolen. Klart godkänt! :tummenupp

Kvällen förlöpte väl utan missöden förutom att Swedie och Frida (till synes utan både silvertejp och pollygrip) försvann ut genom dörren. Tillbaka kom dock bara Frida vilket kunde förklaras av silvertejp och pollygrip men eftersom hon starkt hävade att dettade saknades (felstavning där innna, orkar inte laga) så kom vi fram till att skälet för att Swedie saknades var enligt dörrvakterna brist på kaffe. Detta ordnades, jag drack kaffe och Swedie hälsade lite på busken i 10 min eller så sen ramlade vi in igen.

Nu har vi trillat hem igen, Anneli skjutsade i sin härligt skrapande SAAB runt halva SH-folket till ungeäfr halva sverige. Tyvärr saknades både stoppies och wheelies på vägen men det kanske får duga med hemskjuts. Räknas avgasskrap som knäskrap btw? Isof har vi knäskrapat hela vägen från Mariatorget till Orminge. Inte dåligt inte dåligt. :banana

Nu sitter jag iaf här lite lagom onykter och spammar i vanlig ordning medan Swedie snarkar värre än värst i soffan. Han lär inte vakna förrän imorgon så det blir väl inget sex för mig ikväll då, typiskt! :huvet

Väl mött alla som var där, nästa gång ska vi silvertejpa Swedie så det inte blir :fyllisar

Pöss!

sege skrev:
Hmm, jahapp, då var pubutgången för sthlms-SH-folk avklarad. Tänkte i mitt härliga nyktra tillstånd sammanfatta lite. Räkna med lite skrivfel trots många backspace.

Det började vid 18.30 eller nått när swedie dök upp här i nacka-hooden. Anneli hade muttrat om att hon skulle komma förbi på vår lilla mini-förfest inför krogrundan men det gjorde hon inte. Swedie ville förfesta lite så han inte var för nykter när han kom in. Det var han nog inte om man se rpå kvällen som så.

Vilka som var där orkar jag nog inte räkna upp men konstateras kan att Anneli var den enda som verkligen stod för det där med hor-kort. Kort kjol och fina ben under kjolen. Klart godkänt! :tummenupp

Kvällen förlöpte väl utan missöden förutom att Swedie och Frida (till synes utan både silvertejp och pollygrip) försvann ut genom dörren. Tillbaka kom dock bara Frida vilket kunde förklaras av silvertejp och pollygrip men eftersom hon starkt hävade att dettade saknades (felstavning där innna, orkar inte laga) så kom vi fram till att skälet för att Swedie saknades var enligt dörrvakterna brist på kaffe. Detta ordnades, jag drack kaffe och Swedie hälsade lite på busken i 10 min eller så sen ramlade vi in igen.

Nu har vi trillat hem igen, Anneli skjutsade i sin härligt skrapande SAAB runt halva SH-folket till ungeäfr halva sverige. Tyvärr saknades både stoppies och wheelies på vägen men det kanske får duga med hemskjuts. Räknas avgasskrap som knäskrap btw? Isof har vi knäskrapat hela vägen från Mariatorget till Orminge. Inte dåligt inte dåligt. :banana

Nu sitter jag iaf här lite lagom onykter och spammar i vanlig ordning medan Swedie snarkar värre än värst i soffan. Han lär inte vakna förrän imorgon så det blir väl inget sex för mig ikväll då, typiskt! :huvet

Väl mött alla som var där, nästa gång ska vi silvertejpa Swedie så det inte blir :fyllisar

Pöss!

Jag får passa på att tacka för en väldigt trevlig kväll med en massa nya ansikten. JAg hade det väldigt trevligt och jag gick ju vidare.. Usch och fy för sprit. Ska ju ut och parta ikväll också så det lär ju inte bli mindre sprit men hey.. Vem klagar??
:tummenupp :tummenupp
Fan.. Första gången jag postar på fyllan... Kollar dock en extra gång att jag stavat rätt så jag inte får några messershmiths efter mig... :fatta!

Tack ännu en gång för en väldigt trevlig kväll med en massa snack och en massa alkohol... :tungan :tungan

Sege. Vi hade också kjolar :dummer Du hade inte ens din på dig :arsele

Jag är vaken nu. Var aldrig speciellt onykter igår. Skönt, då mår man bra dagen efter. Jättekul att träffa massa nya människor iallafall!

Bikerbitch skrev:
Sege. Vi hade också kjolar :dummer Du hade inte ens din på dig :arsele

Jag är vaken nu. Var aldrig speciellt onykter igår. Skönt, då mår man bra dagen efter. Jättekul att träffa massa nya människor iallafall!

Era kjolar var alldeles, alldeles för långa! :fakta

Jag hade ju ingen kjol och jag fick inte låna Annelis för hon gnällde så mycket över att mina byxor hade fel storlek. Tror jag det var. :3freak

Dags att skramla lite i köket så Swedieponken slutar dra timmerstockar och får känna på sin baksmälla kanske. :D

Ge Swedie! Det ska han ha för att han inte höll hela vägen ut! :)

Jag får väl ge mig själv smisk för att jag inte hade kort kjol, men det är helt enkelt inte tillräckligt macho. :tungan

Min rapport är redan avgiven i bild-tråden.

Macho Woman skrev:
Ge Swedie! Det ska han ha för att han inte höll hela vägen ut! :)

Jag får väl ge mig själv smisk för att jag inte hade kort kjol, men det är helt enkelt inte tillräckligt macho. :tungan

Jag försöker samla ihop bra bilder på Swedie i utpressningssyfte, just nu ligger han i fosterställning under en fleecefilt och snarkar. Inget riktigt spektakulärt än tyvärr. :D

Du var inte alls godkänd på hor-kort-kjol-fronten. :fatta!

För fan vilken dålig idé av mig att vila alkoholtarmen... :dummer :rolleyes:

Visste att jag skulle missa en toppenkväll.... nää... NÄSTA pubkväll.. då jävlar... :banana :öl :fyllisar DÅ blir jag med..!!

Tjohoo!!!! :fyllisar Kul var det igår, mycket nya människor en hel del gamla & ett rackarns röj. :tummenupp
Kan bara skriva under på sege's berättelse, det skrapade HEEELA vägen hem till honom. :hihi

Ett stort tack till Anneli.a som agerade taxi runt hela/halva stan &
skjutsade hem oss suputer som inte ville vänta på att tågen skulle börja gå igen. :bow :bow :bow

Vill också passa på att tacka för oerhört trevligt sällskap igår.
ALLTId kul att träffa nytt folk :tummenupp

Tyvär tycker inte mitt huvud om att träffa nytt folk tydligen :huvet

Synd bara att alla var så nyktra och stela..... :rolleyes:

Kram alla :banana

Jag har fått förklarat att jag missade en kanonkväll, fredagar är inga bra dagar för mig att roa mig eftersom jag blir så trött på kvällen. Nästa gång får man väl offra sig och hänga med :banana

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag har fått förklarat att jag missade en kanonkväll, fredagar är inga bra dagar för mig att roa mig eftersom jag blir så trött på kvällen. Nästa gång får man väl offra sig och hänga med :banana

Jo, fredagar är lite knepigt, gäspade stort en gång redan vid midnatt (trots att det var kanonkul!) röstar på en lördag nästa gång, men som sagt en klart lyckad kväll!

/B

Last edited:
benkar skrev:
Jo, fredagar är lite knepigt, gäspade stort en gång redan vid midnatt (trots att det var kanonkul!) röstar på en lördag nästa gång, men som sagt en klart lyckad kväll!

Fast du var väl ändå där på övertid då, var det inte så? :3freak

sege skrev:
Det började vid 18.30 eller nått när swedie dök upp här i nacka-hooden. Anneli hade muttrat om att hon skulle komma förbi på vår lilla mini-förfest inför krogrundan men det gjorde hon inte.

sege skrev:
Men flickan min!.. Jag kunde inte dyka upp hos dig innan eftersom jag låg hemma i sängen med kramper i ryggen, trodde faktiskt inte att jag skulle klara av att ta mig ner ur sängen över huvudtaget... :död

Min kjol var inte hor-kort, bara kort.. fast ja kan låta bi att ta den nästa gång om man ansåg det opassande... :rodnar

Ni fick inte bara åka med vilken saab som helst, utan the one and only Hayabusasaaben!(ävet kallad slumexpressen..) Beklädd med rostblommor decibelltrimmat avgassystem(läs rosthål) och sist och minst lågprofildäck på original plåtfälg så den blir så låg som möjligt i syfte att inte kunna packa bilen full med en massa snygga karlar :kär på det viset... Därav det ständiga knäskrapet... :rolleyes:
Hemkommen strax efter 0600, så kan ni gissa att jag inte var sen att krama kudden, även om problemen med att sova fortfarande kvarstod..

Tack Sweedie! du anar inte hur glad jag är att du inte spydde i min bil!.. :tummenupp

Sen killar, nu när ni är ofrivilliga medlemmar i mitt harem(urträde pm:as skriftligen), vad sägs om en liten liten gentjänst som tack för skjutsen?... :whip :brynad

Tack allihopa för en jättetrevlig kväll! jag hade skoj trots att jag var nykter/tablettpåverkad... :banana

Kram på er allihop, ingen nämd ingen glömd, jag gillar er massor!

/Anneli, (hon som hade jeanskjol)

Last edited:
Anneli.a skrev:
Sen killar, nu när ni är ofrivilliga medlemmar i mitt harem(urträde pm:as skriftligen), vad sägs om en liten liten gentjänst som tack för skjutsen?... :whip :brynad

Anytime honey! ;) vad sägs om att få knäskrapa på riktigt hängandes ut genom sidodörren på rejsbussen ? Det är inte alla som kan erbjuda sånt inte...

Anneli.a skrev:
/Anneli, (hon som hade jeanskjol)

Tänk, det märkte jag inte alls :rolleyes: ( :banana )

Japp, nu är det bara ett par timmar kvar så är det fest igen!! :fyllisar

Usch... ska aldrig mer dricka :rolleyes:

Tackar själv anneli för skjutsen... å lugnt.. jag hade spytt färdigt redan. :hihi

jag råkade häva i mig lite väl mycket. nästa gång ska det inte riktigt bli samma mängder / %-halt i blodet.

Swedie skrev:
Usch... ska aldrig mer dricka :rolleyes:

jag råkade häva i mig lite väl mycket. nästa gång ska det inte riktigt bli samma mängder / %-halt i blodet.
Hahaha,tror du ja. :D
Nästa gång du festar med oss galningar i Tokholm lär det bli samma visa igen! :fyllisar :öl

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...