Sege!!!!!!

Kom igen nu Sege, vi kommer rijera i depån med bra bortförklaringar och helt felaktiga bestyckningar!

Eller vågar du inte???? Vavavavavava????

Kom igen nu Sege, vi kommer rijera i depån med bra bortförklaringar och helt felaktiga bestyckningar!

Eller vågar du inte???? Vavavavavava????

JAG VÅGAR INTE! HELVETE. Och sluta stör när jag blir förförd av Löpsten i Globen. :)

Jag har ångest, sån fullfrättrad ångest. Vi får se vad som händer. Grr! Jag ska rijera och köra ifrån dig hårt på en cykel annars. Med trampor!

Kom igen nu och släpp sargen. Think outside the box.

JAG VÅGAR INTE! HELVETE. Och sluta stör när jag blir förförd av Löpsten i Globen. :)

Jag har ångest, sån fullfrättrad ångest. Vi får se vad som händer. Grr! Jag ska rijera och köra ifrån dig hårt på en cykel annars. Med trampor!

Kom igen nu och släpp sargen. Think outside the box.
Annars får vi helt enkelt bilda Team Polar 300 med valspråket hellre liten och rapp än stor och slapp! :mattias (som för övrigt också borde inse att om han någon gång ska köra fräser så är det NU!)

Nååå Herr Sege.... Kommit fram till något än? Det är bara att pantsätta alla julklappar och ge sig in i matchen.

Eller vågar du inte? :arsele

Många veckor gått, utav Sege hör man inte nått?
Vart tog han vägen, blev han besegrad redan innan det bärt av igen?

Fegade han ur, blev han rent utav sur?
Fick han inte för tjejen, eller saknar han inte alls grejen?
Är han inte under vintern vaken, eller saknar han bara staken?

/Sleven

:hihi
Sleven, du är en klart underskattad poet och konstnärssjäl! (om man nu kan vara underskattad som konstnärssjäl:va )

Jaha Sege hur går det?

Igår hämtade jag hem min Nordgrenracer. Vad har du för planer?

/Sleven

Kan någon vara vänlig och frilägga föraren och lägga på en vit bakgrund så att man verkigen ser hur han sitter, och så att Sleven vet vad som väntar. Inte någon plats för en kalaskula där inte. Börja träna nu! :)
Lite snabbt.

Bifogat

• gubbe.jpg
    gubbe.jpg
    90.8 KB · Visningar: 53
Jaha Sege hur går det?

Igår hämtade jag hem min Nordgrenracer. Vad har du för planer?

/Sleven

Mina planer är öl och skratta åt dig när skiten skurit i små, små, små metallbitar. Överallt. Mmkay!

100 lappar öl ska jag dricka upp, minst! Mmkay! Grr.

JAG VET INTE!

Utan bilder tror vi dig inte. :7peta

Här är hojen som Torkel kommer önska aldrig blivit tillverkad. :) På plats där oljetanken stod för en vecka sen, blev lite panik med att skära ner den för att lämna plats för min alldeles egna GP räser. :)

Här är lite paniktagna bilder för att bevisa dess existens. Dock med gamla fulkåpor som ska ersättas med nya RSW kåpor av senaste modell.

Bifogat

• IMG_54741.jpg
    IMG_54741.jpg
    140.3 KB · Visningar: 97
  • IMG_54732.jpg
    IMG_54732.jpg
    129.6 KB · Visningar: 75
Här är hojen som Torkel kommer önska aldrig blivit tillverkad. :) På plats där oljetanken stod för en vecka sen, blev lite panik med att skära ner den för att lämna plats för min alldeles egna GP räser. :)

Här är lite paniktagna bilder för att bevisa dess existens. Dock med gamla fulkåpor som ska ersättas med nya RSW kåpor av senaste modell.

Fan så vackert, man blir ju nästa rörd att det finns två vettiga människor i släkten....

/Urban

Jag har lite delar kvar till min förra honda, bla stora kåpor. man kanske skulle köpa sig en hoj och visa var skåpet ska stå? :)

racing

Jag har lite delar kvar till min förra honda, bla stora kåpor. man kanske skulle köpa sig en hoj och visa var skåpet ska stå? :)

AJ AJ AJ du skulle inte köra mer,det lovade du dyrt och heligt när du slutade 2007.Försök att dra dig till minnes om alla nackdelar med att köra 125 racer.
Dålig ekonomi.
stress och jäkt innan-under-samt efter tävlingarna.
Ingen tid att jobba(inge bra för ekonomin).
mm mm mm.:D

AJ AJ AJ du skulle inte köra mer,det lovade du dyrt och heligt när du slutade 2007.Försök att dra dig till minnes om alla nackdelar med att köra 125 racer.
Dålig ekonomi.
stress och jäkt innan-under-samt efter tävlingarna.
Ingen tid att jobba(inge bra för ekonomin).
mm mm mm.:D

haha jo jag vet men jag kunde inte hålla mig från att ringa Nordgren och höra vad som fanns på lager............. men får nog vänta en sesong till :huvet

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...