Securitasvakter=facister?

LameViffer

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Honda VFR800 -01
securitas.gif

Vafaaan, jag fick inte ha batong eller hund när jag jobbade som Securitasväktare!!! Det enda skyddet jag hade var en liten ficklampa att lysa banditerna i ögonen med...:crash

Jag hade både batong ficklampa och hund på den tiden och bytet var väl ungefär 100% skyldiga och några tillbaka lämnade barn som föräldrarna glömt/tappat bort. Skulle haft blicken på bild hos en pappa och mamma när deras bortsprugna lilla tjej på 4år står och hänger på hunden (som var snäll), snacka om konflikt i blicken

Näe, väktare är fascister utan tvekan! Men det är väl inget fel på vanlig hederlig fascism!?

/väktare som inte har fått slagit nån med batongen ÄN :(

Tur att man e "Falckare" om "Secken" e fascister. :)

Men slöjdläraren har fan rätt i många fall... Lite för mycke unga killar utan livserfarenhet i branchen. Men det är ju vad bolagen betalar för så...

/Lucky9

Vi hade en batongglad vakt i Farsta som Kallades glestand och hans/deras vaktbil blev vält på taket :D :notme, även polis bilar blev tippade över ända några gånger

Fyy fan!

Ordningsvakter och sånt skit är bara misslyckade infantila pateter som inte kom in på polishögskolan!

:D

Re: Fyy fan!

XENOMORF skrev:
Ordningsvakter och sånt skit är bara misslyckade infantila pateter som inte kom in på polishögskolan!

:D

Javisst vettu!! Klarade fan inte ens av militärtjänsten utan fick bryta pga sängvätning och snacket om att bli yrkesmilitär skrattade alla åt. Men väktare ska de bli de asen!

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back