bullysmile
Killing time? time kills you!
[YOUTUBE-ID]W-7b5l62f14[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag fatt ej i slutet när han trillar :s, haha![]()
Engelsmän sätter av tradition en ära i att vara annorlunda.Kollade ni in sidan som nämndes i filmen?
Det finns någonstans i världen där myndigheterna vill att vi ska köra MERA!!!!
http://www.devon.gov.uk/bikers
Tips på vinterkörning (i deras klimat som mest påminner om midsommar i norrland) och en massa säkerhetsfrågor, samt en kampanj för att få stopp på dieselspillet från tungtrafiken!
ja men lixom ironi, snubben har inte kört under hela hösten för att minska riskerna, så sabbar han hojen första dan på säsongen
sen "effekterna" på hur han tappar hojen är helt klart inte det bästa man sett![]()
glömt bort att jag la upp denna tråd
bumpar upp den för det är den värd.
! ToymanHar varit inne och tagit del av informationen på deras hemsida, det som är intressant och markant skilljer sig från hur vi har det här hemma i sverige är att de ser motorcyklarna som en tillgång i samhället och inte som ett bihang som kommer med bilismen!
De såg ett problem med att olyckorna ökade markant i Devon county, och satsade direkt på utbildning för att försöka komma åt problemen!
Dessutom verkar det som de inte lastar mc åkarna för allt utan tar upp de aktuella problemen med ouppmärkamma bilister och spill från tyngre fordon etc etc
Skulle mc olyckorna skjuta i höjden i någon kommun här i svergie hade olyckskorparna direkt börjat kraxa och kubikförbuden hade haglat i luften!!
Nää har har vi något att ta efter i sverige![]()
Detta var ett bra inlägg!
Tyvärr så tror jag att attityden på befolkningen i Sverige inte ligger på samma nivå som UK. Här ratas allt som har med förändringar i trafikföreskrifter eller förändringar i utbildningssystem. Medan Svenskarna går med i protestgrupper på Facebook och låter "någon annan" lösa problemen så är England lite mer kapabla till handling och gemensamt lösa problem.
Om min uppfattning om UK stämmer vet jag ej, men svenskarna är i alla fall ett mesigt folk! Så tyvärr är det lättare att lagstadga än att försöka få folket att hjälpa till...
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |