Sebring twin titan monterat! (Bilder)

Borde passa. Ev lite speciale med upphängningen av burkarna.

Hade detta system på min 660 -03. Fyy helvete vad det låter! Låter lika mycket på tomgång som vid fullgas. Man hördes så att säga :) fick modda lite för att få på det på min.

Borde inte vara några problem även om accpumpen sitter utvändigt dock som moddan sade så är lite moddning för att få plats med dämparen på motsatt sida än den sidan där dämparen sitter orig. Japp låter för jävligt men ett jäkla flöde i dem! :)

Vad behövd moddas?
Jag har ju redan utrymme för dubbla dämpare då jag har 05an.
Främst orolig för utrymmet i övrigt.

Jag fick endast göra lite småjusteringar för att det skulle passa. Fick dra ihop grenrören lite med en slangklämma för att burkarna skulle hamna rätt. Sen fick jag köra med värmepistolen på den sidan där det inte sitter någon burk original på -03 på plasten. Fick nog också göra ett fäste i ramen på den sidan.

Borde passa på 05..

Jag fick endast göra lite småjusteringar för att det skulle passa. Fick dra ihop grenrören lite med en slangklämma för att burkarna skulle hamna rätt. Sen fick jag köra med värmepistolen på den sidan där det inte sitter någon burk original på -03 på plasten. Fick nog också göra ett fäste i ramen på den sidan.

Borde passa på 05..

Jaa eller så var det så att någon trevlig vän till dej fixade ett funkisfäste till dej :D

Själv skulle jag inte orka åka runt med det systemet. Helvete vad det låter. Som akra på fulla skaft fast oberoende av varvtal. Ljudkraven var lite annorlunda i början på 2000 talet!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back