Sebring slip-on

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
seadoo rxdi
Är det någon som har eller har haft ett Sebring slip-on. Och kan berätta om det låter bra? Funderar nämligen på att skaffa ett i helgen och sätta på bågen. Man vill ju inte köpa grisen i säcken!!! :confused:

Sebring Twister låter sketagött :tummenupp Jag har inget själv ännu, men jag ska skaffa inom en snar framtid. Snacka lite med Lasse Kongo här på forumet, han kör med Sebring på sin R1'a :tummenupp

Ok. Då är det avgjort, jag bränner till Uppsala i morgon och skaffar ett! Dom är ju faktiskt förhållande vis billiga med :)

Tack för tipset :tummenupp

Jag tycker att Sebring på min hoj låter "lagom" :tummenupp

Varför känns det helt plötsligt som jag är 6 år och det är kvällen före julafton??? :D Det kommer att bli en lååång natt :fakta

Wei§müller skrev:
Ok. Då är det avgjort, jag bränner till Uppsala i morgon och skaffar ett! Dom är ju faktiskt förhållande vis billiga med :)

Tack för tipset :tummenupp

Är du säker på att de har det på lager? Kan bli besvärligt annars när man beställer från Lelles, sägs det.

Japp det blir det, jag har väntat på mitt sebring i 4 veckor nu, lelles är sämst!!

Ragnar sa att det ska komma ett nytt slip-on från Sebring om några veckor. Snyggare, lättare och bättre ljud. Vet inte om det är det röret ni pratar om? ..
Det skulle kosta 4500 ca till min LC4 men 3300 som introduktionspris..

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back