Sebring kvalite?

gas_utt

GasGas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gasgas EC 300-07+ Yama R1-04
Vill berätta hur jag har upplevt sebring.Ljuddämparen höll 2 månader för mig innan den gick sönder inuti och den är inte öppningsbar!Och nu ikväll gick röret sönder gick rakt av och en bit försvann från röret..Så jag är inte så glad.Röret har gått 600 mil.
Alltså är det en säsongs grejer.....???

gas_utt skrev:
Vill berätta hur jag har upplevt sebring.Ljuddämparen höll 2 månader för mig innan den gick sönder inuti och den är inte öppningsbar!Och nu ikväll gick röret sönder gick rakt av och en bit försvann från röret..Så jag är inte så glad.Röret har gått 600 mil.
Alltså är det en säsongs grejer.....???

Garanti då??

Alla vet väll hur lätt det är att prata med ragnar på lelles??
Det har gått 13 mån.sedan jag köpte det

Det är så här att sebring inte passar till den mod.som det ska passa till.Det blir till att hitta ett mellanting,och då uppstår det lite konstig vinkel på vissa grejer.
Det var ragnar som mont.systemet och han bröt fint i bitarna för att få det tätt.Men det har inte varit tätt NÅGONSIN hela cyl.är svart av sot!!
Ok jag kunde ha klagat men det är inte skoj att vänta till kl 2000 på kvällarna för att han ska fixa det,när man lämnar in hojen dagen innan!!!

vad är det för system? var inga problem med holeshot/sebring-kombon som jag hade på min lc4 förut.

Jag väntade i månader på sebrings nya system för 660:n, och när det väl kom så var passformen kass. Med mycket våld, tålamod och om man inte bryr sig om hur det ser ut så fick jag dit det, lågt, fult och dessutom går bakhjulet emot. Jag har väntat ett par månader på att få bekräftat från sebring att det verkligen är meningen att det skall sitta så fult monterat men ännu inte fått något svar. Bilder på misären.

Ok, systemet sitter där och låter fint som fan men det ser förskräckligt ut. Om det inte vore för att Ragnar för det mesta är alldeles fantastiskt hjälpsam och fixar allt man behöver så skulle jag garanterat skicka tillbaka systemet och hävda att det inte passar på min motorcykel.

/H

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard