Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
arv skrev:har problem med "search-all-fast", som tagit över min startsida + att burken är gryymt seg...![]()
![]()
Har sökt, men inte lyckats hitta någon lösning... Norton tar inte bort det tex.
Slayer skrev:Du tar enkelt bort det med "Hijackthis.exe" .
arv skrev:Tack![]()
Problemet är att få bort .dll erna. Tex. vkvwc.dll jag markerar den , men sen kommer den tillbaka likafort när jag startar Explorer... Är lite :kocko på datorer... och vill inte ta bort fel fil.![]()
Slayer skrev:Hittar du inte just den text strängen "search-all-fast" på någon av raderna?
arv skrev:Nej, dock har jag via 'sök' raderat alla "search-all-fast" filer, om det kan påverka?
Slayer skrev:Testa och se ifall du kan byta till en annan startsida.
Mingves skrev:Starta i felsäkert läge. Kan hjälpa då kanske inte Dll aktiveras, kör du XP så kan du alltid använda dig av funktionen reverse system, backa då datorn till en dag efter att problemet uppkom så försvinner alla trista Dller...
Mingves skrev:Fick samma problem för några veckor sedan när min brors son var här o sabbade...var tvungen att backa hela systemet 3 dagar tack vare han. Som tur var tappade jag inget viktigt...
System Restore overviewSystem Restore ..QUOTE]
Det där blev överkursFår kalla hit brorsan isf...
Ingen som vet vilka filer som skall markeras i 'Hijackthis' ? .dll erna dyker ju bara upp igen. En .exe fil, vilken![]()
arv skrev:Mingves skrev:Fick samma problem för några veckor sedan när min brors son var här o sabbade...var tvungen att backa hela systemet 3 dagar tack vare han. Som tur var tappade jag inget viktigt...
System Restore overviewSystem Restore ..QUOTE]
Det där blev överkursFår kalla hit brorsan isf...
Ingen som vet vilka filer som skall markeras i 'Hijackthis' ? .dll erna dyker ju bara upp igen. En .exe fil, vilken![]()
Lägg upp log filen från Hijackthis här!
Logfile of HijackThis v1.97.7Slayer skrev:Lägg upp log filen från Hijackthis här!
arv skrev:Tack![]()
Problemet är att få bort .dll erna. Tex. vkvwc.dll jag markerar den , men sen kommer den tillbaka likafort när jag startar Explorer... Är lite :kocko på datorer... och vill inte ta bort fel fil.![]()
PollySmurf skrev:Starta datorn i felsäkert läge (håll inne F8 vid uppstart) och ta bort filen så förblir den borta![]()
I normalt läge så har windows nämligen ett filskydd som ersätter alla filer som tas bort från windowsmappen
Slayer skrev:Jag kan direkt säga att jag inte kan avgöra vad som säkert skall bort det finns folk här på forumet som är bättre på det än jag. Men om det hade varit min dator hade jag tagit bort de röd markerade raderna.
Mingves skrev:Sök o du skall finna.... http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=10388
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |