SE X1 Vs HTC TOUCH DIAMOND

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Sitter just ni på en X1 som jag är otroligt missnöjd med och sitter o letar efter ny telefon.

Designmässigt har jag fasnat för HTC Touch dimond, jag vet att det också har WM operativ men är den lika seg som X1?
Och finns det några andra smarphones förutom Iphone och Nokia 5800 som fungerar smidigt?

Har en HTC diamond, min går riktigt snabbt och har egentligen inte haft stora problem med den.. Lite kort batteritid med originalbatteri men annars en riktigt okej lur... Har installerat Tomtom (tack tpb) och karta över hela skandinavien + fartkameror m.m, så den är användbar till mycket.

Finns några tweakprogram jag verkligen kan tipsa om att slänga in i HTC diamond / touch pro som gör att TouchFlo 3d flyter på mycket bättre.

Vilka tweakprogram handlar det om? Kanske funka till X1an också iom samma os

Avslutade precis min anställning som tekniker på ett företag som repar mobiler. Personligen så tycker jag Diamond slår många konkurenter, segar inte under hög belastning och håller grym kvalitet innanför skalet. Nämnvärt är att mitt intryck av Nokia och SE inte hållar samma standard på deras konponenter. Känns som att allt är så snålt tilltaget det bara går.

Lämnade min diamond på biltaket igår o glömde den där så imorrn blir det till att leta ny lur. Med senaste ROM'en funkade den riktigt bra så det får bli en sån igen, alt diamond 2.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025