Se vad det står i tidningen!!!

Du är fanimej min idol, tänk att du har bott hos mig och druckit kaffe med mig, ich libe dich herr proffessor :kär

En kändis!! Nu jävlar är det bara vänta på inbjudan från Bindefeldt och andra partymakers. Får väl hoppas att du infriar dina mål i helgen då. Kanske går nu när inte jag ska va med... :rolleyes: :tungan

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Du är fanimej min idol, tänk att du har bott hos mig och druckit kaffe med mig, ich libe dich herr proffessor :kär

Kom upp i helgen så ska jag skriva en autograf på bröstet på dig så kan du taturera in den sedan!

Skämt åsido, höll på att sätta kaffet i halsen i morse... Hade hoppats att det skulle bli en liten blänkare i tidningen, men nästan hela första sportsidan..... :)

magnus_moss skrev:
Skämt åsido, höll på att sätta kaffet i halsen i morse... Hade hoppats att det skulle bli en liten blänkare i tidningen, men nästan hela första sportsidan..... :)

Jag med, men det var jäkligt kul o se dig! Det brukar ju annars vara 4-5 sidor om nån rund boll som en massa vuxna människor gillar att jaga av nån konstig anledning :confused:.
Reklamen på hojjen gjorde sig bra på bilden med så det är väl dags att kassera in mer pengar från das sponsoren? :D

Lycka till på söndag också!

Fan va kul!!

Den typen av marknadsföring behöver vi inom sporten.

Hoppas det går bra för dig nu på falken, jag åker ner i morgon då jag tyvärr bara står som 2a reserv, i alla fall sen igår.

Vi får väl se hur det går.

/Mike

magnus_moss skrev:
Kom upp i helgen så ska jag skriva en autograf på bröstet på dig så kan du taturera in den sedan!

Jag kommer på söndag, håller tummarna :tummenupp

Tack för edert goda stöd allesammans! Inspirerande. Notabelt är dessutom hur många som läser sportsidorna i en lokaltidning.. Jag är en riktig räserhjälte!! På macken, mataffären, sportaffären kommer folk fram och önskar lycka till... KUL!
För övrigt är det nästan fullt startfält i Std 600, över 30 anmälda!! Puh, det blir tufft!! Å så ser det ut som regn... precis som det var idag... Tramsväder, spridda regnskurar..

magnus_moss skrev:
Tack för edert goda stöd allesammans! Inspirerande. Notabelt är dessutom hur många som läser sportsidorna i en lokaltidning.. Jag är en riktig räserhjälte!! På macken, mataffären, sportaffären kommer folk fram och önskar lycka till... KUL!
För övrigt är det nästan fullt startfält i Std 600, över 30 anmälda!! Puh, det blir tufft!! Å så ser det ut som regn... precis som det var idag... Tramsväder, spridda regnskurar..
Regn i kvalet men torrt på söndag :tummenupp

*/ ?>
Back