Se upp för rödljus körare..

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Vad gör man åt dessa personer? i detta fallet var det en gammal jävla gubbe, som säkert knappt hittade hem...

Farsan och en vän till han var ute och åkte med glidarna (båda kör HD) vännen åkte ca 10m framför genom en korsning, då, från vänster kommer en bil i ca 70km/h (50 väg) och nästan klipper bakhjulet på hans fatboy, farsan får knipa åt frambromsen och lägga ner hojen... extra kul med tanke på att den precis kommit från motivlackeraren... :mad: :huvet :censored

bromsljuset tändes inte ens på bilen, som var en vit kombi av japansk modell..

just den hojen väger ju en jävla massa, hade det varit min FZ hade man varit uppe på hjulen på nolltid, och efter gubben..

farsan klarade sig med en rejäl lårkaka och ett paj ställ

så.. ta det lugnt i korsningar, även fast ni har grönt.

Last edited:
Vad gör man åt dessa personer? i detta fallet var det en gammal jävla gubbe, som säkert knappt hittade hem...

Farsan och en vän till han var ute och åkte med glidarna (båda kör HD) vännen åkte ca 10m framför genom en korsning, då, från vänster kommer en bil i ca 70km/h (50 väg) och nästan klipper bakhjulen på hans fatboy, farsan får knipa åt frambromsen och lägga ner hojen... extra kul med tanke på att den precis kommit från motivlackeraren... :mad: :huvet :censored

bromsljuset tändes inte ens på bilen, som var en vit kombi av japansk modell..

just den hojen väger ju en jävla massa, hade det varit min FZ hade man varit uppe på hjulen på nolltid, och efter gubben..

farsan klarade sig med en rejäl lårkaka och ett paj ställ

så.. ta det lugnt i korsningar, även fast ni har grönt.

Fy fan, bort me gamlingarna från vägarna..
Tur fardin klara sig hyffsat iaf..

Tänkte faktiskt skriva att gamla HD förare inte har nåt att göra på vägarna :D

Tillbaka till gaytråden med dig! :whip

För att vara ontopic: jävla skit när sånt händer! Bara vara glad för att det inte slutade på något annat sätt. Syn- och reaktionstest regelbundet efter 60, någon?

Mm glöm inte att se er om då ni får grönt vid rödljusen,
bilen framför mig en morgon gjorde det...

Fick grönt, låg som bil nr 2, bilen framför börjar köra men tvärbromsar plötsligt.
Vafan tänker jag som får bromsa tvärt, så kommer det en skåpbil från vänster i ca 90kmh och plöjer genom korsningen. Bilen framför mig måste ha varit någon meter från rödljuskörarens bil, han står chockad kvar men jag hänger mig på gasen och jagar upp bilen. Lägger mig bakom och blinkar med helljusen men han vill inte stanna, några 100m senare stannar han och kliver ur. Jag frågar vad han håller på med och vi konverserar lite....
(censur)
Ytterliggare en gubbe bakom mig hade tagit upp jakten och kom till platsen lagom till vi var färdiga och fortsatte att skälla ut killen när jag åkte därifrån.

Var glad att jag inte hade hojjen den morgonen, oftast kryper man fram först och hänger sig på gasen vid grönt utan att se sig om. I detta fall hade det gått riktigt illa.

Fast i ärlighetens namn måste jag säga att MC-åkarna är rätt duktiga på att köra mot rött.......
Är det rött så är det rött.... För alla...

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard