Efter att ha legat bakom en gammal gobbe typ
som körde i 50 på en 70-väg fick jag lite spasmer och var tvungen at köra om. När jag kör om så dyker det upp en mittrefug från ingenstans. Dessutom kom en liten blå mötande bil i 700km/h från andra hållet. Jag touchade refugen med framdäcket och svängde in framför gobben. Tur i oturen med andra ord.
Så mitt tips: Ha tålamod! Mitt tålamod för pensionärer med bromsvätska i tanken har ställt till det ett antal gånger. Fick mig en tankeställare idag så nu ska jag bli en snäll pojke och jobba på mitt tålamod.
som körde i 50 på en 70-väg fick jag lite spasmer och var tvungen at köra om. När jag kör om så dyker det upp en mittrefug från ingenstans. Dessutom kom en liten blå mötande bil i 700km/h från andra hållet. Jag touchade refugen med framdäcket och svängde in framför gobben. Tur i oturen med andra ord.Så mitt tips: Ha tålamod! Mitt tålamod för pensionärer med bromsvätska i tanken har ställt till det ett antal gånger. Fick mig en tankeställare idag så nu ska jag bli en snäll pojke och jobba på mitt tålamod.