Se upp för lösa grisar i Örebro

crashtestdummy skrev:
:rofl :rofl :rofl
du får fråga henne när du ser en sittkissare nästa gån.. "vad gör du med batongen när ingen ser på? " :hihi :hihi

Hahaha, den var bra. Fast jag tror inte de behöver använda den. 3 av fyra kvinnliga poliser jag sett har varit ena riktiga freschingar, riktigt snygga! Tror att de blir hett uppvaktade av de mannliga kollegerna, med äkta vara.

:katt
crashtestdummy skrev:
läste i en annan tråd att örebropolisen i dagarna ska få ett busslass med glada aspiranter som ska läras upp på bla. trafikövervakning. ¨så det är nog inte sista gången vi ser länsman utföra trafikövervakning i örebro... :brinnerup
Toppen... :näsblod

Nu står grisarna återigen och har hastighetskontroll vid rondellen vid universitetet, i riktningen när man kommer från stan. Gick förbi där och grisen som höll i laserpistolen såg riktigt sammanbiten ut när han siktade på fordonen, ett riktigt killer-face... han var väl sur över att inte få sätta dit tillräckligt många, och han blev nog inte hjälpt av att jag varnade alla :notme som körde "för fort" (dvs typ 80 %) när jag gick ner mot stan :blah

Mark skrev:
Sitter det inte två skinkor på varje gris? :3freak
Katten behöver ju också lite mat.. :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...