Se upp för lösa grisar i Örebro

crashtestdummy skrev:
:rofl :rofl :rofl
du får fråga henne när du ser en sittkissare nästa gån.. "vad gör du med batongen när ingen ser på? " :hihi :hihi

Hahaha, den var bra. Fast jag tror inte de behöver använda den. 3 av fyra kvinnliga poliser jag sett har varit ena riktiga freschingar, riktigt snygga! Tror att de blir hett uppvaktade av de mannliga kollegerna, med äkta vara.

:katt
crashtestdummy skrev:
läste i en annan tråd att örebropolisen i dagarna ska få ett busslass med glada aspiranter som ska läras upp på bla. trafikövervakning. ¨så det är nog inte sista gången vi ser länsman utföra trafikövervakning i örebro... :brinnerup
Toppen... :näsblod

Nu står grisarna återigen och har hastighetskontroll vid rondellen vid universitetet, i riktningen när man kommer från stan. Gick förbi där och grisen som höll i laserpistolen såg riktigt sammanbiten ut när han siktade på fordonen, ett riktigt killer-face... han var väl sur över att inte få sätta dit tillräckligt många, och han blev nog inte hjälpt av att jag varnade alla :notme som körde "för fort" (dvs typ 80 %) när jag gick ner mot stan :blah

Mark skrev:
Sitter det inte två skinkor på varje gris? :3freak
Katten behöver ju också lite mat.. :tungan

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back