Se upp för lösa grisar i Örebro

Ludde78

Sporthojsnörd
Gick med
17 May 2004
Hoj
Suzuki
Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster.... :skrämd :skrämd

Hoztic skrev:
Du får se till så det inte går för fort i sovrummet då... :hihi :tungan
Ja börjar det går för snabbt där så är det bara att titta ut genom fönstret på en av grisarna, med resultatet att det kommer att gå allt annat än fort! :zpy

Gå ut och fånga en så har du en julskinka till jul :rolleyes:

[intresseflagga] Det var 3 Mc-poliser i Katrineholm idag med. Jag åkte hem igen och parkerade[/intresseflagga]

Ludde78 skrev:
Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster.... :skrämd :skrämd
Gå ut och bjud dem på kaffe och kaka. Blir du riktigt kompis med dem kanske de bjuder dig på något nästa gång ni ses...

Gaffa-mannen skrev:
Gå ut och bjud dem på kaffe och kaka. Blir du riktigt kompis med dem kanske de bjuder dig på något nästa gång ni ses...

det är klart dom är ute nu, det har ju regnat i 3 veckor i sträck, idag är det inspektionsväder ju. (läs glassväder)
:hihi

TERMINATOR skrev:
skriv det i örebro tråden istället nästa gång :tummenupp
Bra ide' ;)

MatteKholm skrev:
[intresseflagga] Det var 3 Mc-poliser i Katrineholm idag med. Jag åkte hem igen och parkerade[/intresseflagga]
Att varna för faror längs vägarna skadar aldrig.... :mattias :pannkyss

Hulken_1 skrev:
hehe jag trodde du menade vildsvin :)
Om det vore så väl :crash

Gaffa-mannen skrev:
Nja det dom har att bjuda på klarar jag mig utan.. :brinnerup

läste i en annan tråd att örebropolisen i dagarna ska få ett busslass med glada aspiranter som ska läras upp på bla. trafikövervakning. ¨så det är nog inte sista gången vi ser länsman utföra trafikövervakning i örebro... :brinnerup

crashtestdummy skrev:
läste i en annan tråd att örebropolisen i dagarna ska få ett busslass med glada aspiranter som ska läras upp på bla. trafikövervakning. ¨så det är nog inte sista gången vi ser länsman utföra trafikövervakning i örebro... :brinnerup
ja du vet ju hur det var i tisdags.. och du vet vad jag tycker om dom sittkissande :3freak

Örebro polisen kanske vill komma upp sig lite statistiken... de låg bland topp fem vad det gäller trafikövervakning... siktar nog på en pallplats... :tungan vi är ju ganska anala i detta län... :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman