Ludde78
Sporthojsnörd
Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ludde78 skrev:Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster....![]()
![]()
Ja börjar det går för snabbt där så är det bara att titta ut genom fönstret på en av grisarna, med resultatet att det kommer att gå allt annat än fort!Hoztic skrev:Du får se till så det inte går för fort i sovrummet då...![]()
![]()
Ludde78 skrev:Ja börjar det går för snabbt där så är det bara att titta ut genom fönstret på en av grisarna, med resultatet att det kommer att gå allt annat än fort!![]()
Haha precis...Hoztic skrev:Hehe, ja, det kan nog få den gladaste att slakna något...![]()
Bra ide´, tror jag tar två när jag ändå håller på...Liwa1 skrev:Gå ut och fånga en så har du en julskinka till jul![]()
Ludde78 skrev:Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster....![]()
![]()
Gå ut och bjud dem på kaffe och kaka. Blir du riktigt kompis med dem kanske de bjuder dig på något nästa gång ni ses...Ludde78 skrev:Dom är riktigt på hugget idag, hastighetsövervakning både vid universitet och vid Varberga, och nu står dom till råga på allt utanför mitt fönster....![]()
![]()
Gaffa-mannen skrev:Gå ut och bjud dem på kaffe och kaka. Blir du riktigt kompis med dem kanske de bjuder dig på något nästa gång ni ses...
Bra ide'TERMINATOR skrev:skriv det i örebro tråden istället nästa gång![]()
Att varna för faror längs vägarna skadar aldrig....MatteKholm skrev:[intresseflagga] Det var 3 Mc-poliser i Katrineholm idag med. Jag åkte hem igen och parkerade[/intresseflagga]
Om det vore så välHulken_1 skrev:hehe jag trodde du menade vildsvin![]()
Nja det dom har att bjuda på klarar jag mig utan..Gaffa-mannen skrev:Gå ut och bjud dem på kaffe och kaka. Blir du riktigt kompis med dem kanske de bjuder dig på något nästa gång ni ses...
ja du vet ju hur det var i tisdags.. och du vet vad jag tycker om dom sittkissandecrashtestdummy skrev:läste i en annan tråd att örebropolisen i dagarna ska få ett busslass med glada aspiranter som ska läras upp på bla. trafikövervakning. ¨så det är nog inte sista gången vi ser länsman utföra trafikövervakning i örebro...![]()
Sitter det inte två skinkor på varje gris?Ludde78 skrev:Haha precis...![]()
Bra ide´, tror jag tar två när jag ändå håller på...![]()
blom skrev:ja du vet ju hur det var i tisdags.. och du vet vad jag tycker om dom sittkissande![]()
crashtestdummy skrev:![]()
![]()
![]()
du får fråga henne när du ser en sittkissare nästa gån.. "vad gör du med batongen när ingen ser på? "![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT