Se upp för dessa killar!

Muahahaaa!! Hur orkar vissa.. Ok att man kan brinna för musik, det är inte det, utan da attitude.. ResPekcT.
 
Finns väl nå motsvarande gäng, PUS n Da Mob, ruskigt sköna har en hel minidisk med deras musik hahaa :yoparty
 
Hmm... låtarna ligger på kth's server :)
 
BHA är ett gäng med myyyycket glimt i ögat, det är menat att vara ironiskt mot alla andra gangsta-wannabe's.

Om nu inte alla fattat det redan.

Bäst tycker jag deras låt "Vi har fetaste brudarna" är...
Fetaste då i bemärkningen värsta, läckraste, men det blir ack så fel att använda det uttrycket om sina brudar.... :hihi
 
GuW skrev:
BHA är ett gäng med myyyycket glimt i ögat, det är menat att vara ironiskt mot alla andra gangsta-wannabe's.

Om nu inte alla fattat det redan.

Bäst tycker jag deras låt "Vi har fetaste brudarna" är...
Fetaste då i bemärkningen värsta, läckraste, men det blir ack så fel att använda det uttrycket om sina brudar.... :hihi

Annat är det med dessa killar!

http://www.angelfire.com/id/liganrules/#Ligans medlemmar

Det lustiga är att det bara finns bild på två personer av 6st.
Om de ska slå tillbaka "inom en snar framtid" så bör de göra det innan de blir pensionärer! Jisses vilket folk det finns nu för tiden.
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top