XBlackbirdX
Slav
Vill härmed varna alla här inne om dessa oseriösa idioter!
Jag och min bror har gjort sammanlagt 3 beställningar. Dem har inte klarat av en enda!
Dem skickar fel storlekar, beställer XL så skickar dem S.
Beställer en hjälm, så skickar dem en helt annan hjälm, men tar betalt på fakturan för den dyrare som jag ville ha.
Vissa saker som jag beställde skickade dem inte med alls, men tog betalt på fakturan!
Massa sådana här sjuka saker har dem gjort på alla ordrar.
Men inga problem tänkte jag, ringer och skäller lite sen får man som man vill.
har ringt konstant en vecka nu, skickat ca 200mail (varav ca50 hot-mail).
Dem hör fan inte av sig.
har tillochmed letat upp adressen på butiken och ringt direkt dit,inga svar.
så även om priserna verkar bra på hemsidan, så kan jag meddela att allting där är billigt skit, lägg pengarna på riktiga saker, och slippa massa bekymmer med dem.
detta är iaf min erfarenhet av x3mseller.com.....tvivlar på att dem har gjort rätt någon gång...dem verkar vara riktiga amatörer.
Ha de fint!
Jag och min bror har gjort sammanlagt 3 beställningar. Dem har inte klarat av en enda!
Dem skickar fel storlekar, beställer XL så skickar dem S.
Beställer en hjälm, så skickar dem en helt annan hjälm, men tar betalt på fakturan för den dyrare som jag ville ha.
Vissa saker som jag beställde skickade dem inte med alls, men tog betalt på fakturan!
Massa sådana här sjuka saker har dem gjort på alla ordrar.
Men inga problem tänkte jag, ringer och skäller lite sen får man som man vill.
har ringt konstant en vecka nu, skickat ca 200mail (varav ca50 hot-mail).
Dem hör fan inte av sig.
har tillochmed letat upp adressen på butiken och ringt direkt dit,inga svar.
så även om priserna verkar bra på hemsidan, så kan jag meddela att allting där är billigt skit, lägg pengarna på riktiga saker, och slippa massa bekymmer med dem.
detta är iaf min erfarenhet av x3mseller.com.....tvivlar på att dem har gjort rätt någon gång...dem verkar vara riktiga amatörer.

Ha de fint!