Se sina inlägg

Forkman skrev:
Vad händer om man prenumererar på en tråd?

Du får en utskrift av den i hem i brevlådan varje månad. :D

Seriöst så innebär det att du får e-mail notices varje gång som någon har skrivit i en tråd som du prenumerar på.

Forkman skrev:
Vad händer om man prenumererar på en tråd?

Då får du ett mail varje gång det kommer en ny post i en tråd som du skrivit i och angett att du vill ha.

McB skrev:
Du får en utskrift av den i hem i brevlådan varje månad. :D

Seriöst så innebär det att du får e-mail notices varje gång som någon har skrivit i en tråd som du prenumerar på.

Perfekt då kanske jag kan få hela forumet utskrivet och hemskickat varje dag då. :D

Forkman skrev:
Perfekt då kanske jag kan få hela forumet utskrivet och hemskickat varje dag då. :D

En gång i månaden sade jag ju. Annars blir det för mycket att göra för den administrativa sidan av sporthoj.com AB.

McB skrev:
En gång i månaden sade jag ju. Annars blir det för mycket att göra för den administrativa sidan av sporthoj.com AB.

Finns det fina samlingspärmar att köpa till också :rolleyes:

Du ser inte dina inlagg i din profil.

I din profil visas dina Privata Meddelanden, om du har nagra.

Om du har Subscribed till diverse forum eller tradar sa kommer dem tradar/forum visas dar.

Swedie skrev:
Du ser inte dina inlagg i din profil.

I din profil visas dina Privata Meddelanden, om du har nagra.

Om du har Subscribed till diverse forum eller tradar sa kommer dem tradar/forum visas dar.

Du får ursäkta men jag fattar nada :confused: var ställer jag in den den då (subscribed) eller vad det nu är som ska ställas in?

Gixxer Rolle skrev:
Du får ursäkta men jag fattar nada :confused: var ställer jag in den den då (subscribed) eller vad det nu är som ska ställas in?

Om du tittar i denna tråden längst ner så sidan ser du att det står
olika alternativ och där osså "Subscribe to this Thread"
Klicka på den så fixar det sig.

Back