Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wayfinders egen, funkat klockrent det lilla jag testad den. Sjysst mottagning även om den inte har helt fri sikt uppåt.Vilken GPS BT mottagare är det som ingår? Är den bra?
Jag har haft den i några veckor och är mkt nöjd hittills. Lagom affärsmässig och lagom leksak. Kalendern är super och jag använder filmspelaren dagligen. Jag har inte ens installerat Wafinder som följde med, utan jag slängde in TomTom direkt och den är kanon.
Tog lite tid innan man vande sig vid mini-qwerty-knapparna, men nu känns de bra!![]()
Varför ska du ha Tom-Tom? Det ingår Wayfinder i 12 månader...Vilken Tom-Tom version funkar på P1i?
Har letat men kan inte ens på tom-toms hemsida hitta stör för SE P1i
Wayfinders egen, funkat klockrent det lilla jag testad den. Sjysst mottagning även om den inte har helt fri sikt uppåt.
Wayfinder får du ladda hem och aktivera med skrapkod från baksidan av Wayfinder-häftet som följer med.
Vilken Tom-Tom version funkar på P1i?
Har letat men kan inte ens på tom-toms hemsida hitta stör för SE P1i
Jag förstår inte, är GPS'en en lös modul som ansluter med blåtand till telefonen?
Måste man betala ett abbonemang för att GPS'en ska funka?
Nokias N95 har väl GPS inbyggt i telefonen, och den funkar väl utan att man betalar extra för ett GPS abbonemang?
Då låter ju Nokias lösning bättre i mina öron, ingen lös GPS modul som ska tas med, och inga extrakostnader.
I Ericssonfallet kan man ju lika gärna köpa en lös TomTom GPS och en billig telefon istället, så kan man använda båda oberoende av varandra och utan special-abbonemang, eller finns det massor med fördelar med Ericssonpaketet?
(förutom att det är gratis GPS i ett år)
Jag inser att jag inte kan ett skvatt om GPS....
Jag har 2st iPhone till salu 4GB och 8GB PM:a vid intresse..
[/url]
Fick man med en bordsladdare till P1:an?
om jag fattade det rätt så är det samma program till nokian som till ericsson, och modulen som ericsson skickar med har man i bilen så den behöver du aldrig flytta på utan du slår bara på den samt aktiverar wayfindern i telefonen sedan knappar du in adressen du ska till sedan är det bara att köra iväg![]()
Men om man har modulen i bilen, blir inte GPS'en svåranvänd på motorcykeln eller i hyrbilen man får när man är i en annan stad där man verkligen inte hittar?
Att fastmontera en GPS modul i bilen som körs tur och retur jobbet och till ICA två gånger i veckan känns ju ganska onödigt.
Dessutom kan man ju köpa en separat GPS med tre gånger så stor skärm om man ändå inte har tänkt ha den med sig.
Det jag såg som den stora fördelen med att ha GPS i luren var ju att den finns där när man kliver av planet i ??? och ska ta sig till ????
Varför ska du "montera fast" den?
Så svår är den inte att bära med sig.
Inte vet jag, för att den är en separat enehet som ska ha strömförsörjning, men varför inte ha skiten inbyggd i luren, den bär man ju ändå med sig?
Fast det är fortfarande bara en 2G telefon va?
Den kommer ju i 3G utförande för Europeiska marknaden snart.
Ja, man får med detta bordsställ.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing