Se på SVT1 kl 22:15 29/7!!!!!

hur mycket anabola har han sprutat upp skinkorna tro....smutsig sport e det iaf.

Teddy skrev:
Kroppsbyggning är ytligt och förgängligt.

Enligt det resonemanget så är den enda godkända aktiviteten människan ska pyssla med - äta, sova och knulla, typ som en hund eller katt. Att rövknulla lejon skulle efter den definitionen även kallas för en "förgänglig" idrott, dvs för utövaren. Men herre-min-jävlar vilken IDROTTSPRESTATION! :D

BB är som vilken annan bedömingssport som helst.

Kul kuriosa var att tävlingen gick i Lynchburg VA. Hålan jag bodde i mellan 1998-2002. Kommentaren om att trimma kroppen som motorer gav mig trevliga flashbacks... tävling fredag/lördag/söndag från Mars till November. Iofs kalladas inte dragracing för idrott utan för en sport. Kanske även BB skulle klassas som en sport?

Re: WOWOWOW

Flexonline skrev:
Anders rular WOWOWOWOOOW!!!!

:rock

Säger samma mer jordnära o trevlig person får man leta efter. Har haft nöjet att träffa honom flera gånger.
Han kommer vara saknad :(

Tar tillbaka mitt tidigare påstående om att han måste ha haft för mycket fritid.
Såg programmet igår och han är ju från min hemstad Sundsvall. Där finns det bara två saker att göra, bli alkoholist eller träningsnarkoman. Har träffat honom, han tränar på en polares gym (jag mötte lassie tråden?).

Var det bara jag som tyckte att det var en rätt torftig produktion?
På 50-minuter borde de väl kunnat göra en lite bredare presentation
än den som nu blev. :confused:

Tycka vad man vill om BB som idrott/sport/livsstil, men det är
otroligt vad man kan pressa sig själv till. Själv hade jag oerhört
svårt att bygga muskler på annat än benen, så man fick slita
som ett djur varje för att få symmetri inför säsongens löp-
tävlingar och ändå var man inte mer än 2 tändstickor tjock. :)

loser skrev:
Tar tillbaka mitt tidigare påstående om att han måste ha haft för mycket fritid.
Såg programmet igår och han är ju från min hemstad Sundsvall. Där finns det bara två saker att göra, bli alkoholist eller träningsnarkoman. Har träffat honom, han tränar på en polares gym (jag mötte lassie tråden?).

När kan jag få din autograf :D

loser skrev:
Jag blev alkoholist istället för träningsnarkoman, så de enda som vill ha min autograf är fogden och socialen.

Haha! :D

Måste citera någon på forumet; "Stöd feminister, håriga kvinnor behöver också kärlek."

Hoho. :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...