Zinik
Kaizen
Nu vill ja ha tipps från er motogp-rävar, denna sommaren kan de vara dags för vårt första besök! Och kanske sista gången att se rossi i motogp, de vore en tragedi att missa han och Shumi under min första 1/3 i livet. (om en opperation inte kostar 100 000 på en av vovarna, håll tummarna extra hårt den 8/2 så att de lilla livet överlever)...
Fick reda på det idag att min sambo vill överraska mig med detta event och tanken var väl Italien (rossi-fan) men det blir strul med ledigheter osv.. Men Tyskland då? Med käring och tre hundar?? Husbil eller hotell?
Husbil känns smidigast? Slippa ta sig till och från banan? Bo på plats och hundarna nära. (kontrollbehovsfreaksambo
)
Hjälp mig! Vad behöver vi tänka på? Tipps? Hotell eller husbil? vart bokar man smidigt biljetter?
Den som bidrar
kan få mitt viaplay den helgen
Kluven över racing eller denna del av forat.
//Kristoffer som har sökt lite men fann ingen bra tråd för ändamålet.
Fick reda på det idag att min sambo vill överraska mig med detta event och tanken var väl Italien (rossi-fan) men det blir strul med ledigheter osv.. Men Tyskland då? Med käring och tre hundar?? Husbil eller hotell?
Husbil känns smidigast? Slippa ta sig till och från banan? Bo på plats och hundarna nära. (kontrollbehovsfreaksambo

Hjälp mig! Vad behöver vi tänka på? Tipps? Hotell eller husbil? vart bokar man smidigt biljetter?
Den som bidrar

Kluven över racing eller denna del av forat.
//Kristoffer som har sökt lite men fann ingen bra tråd för ändamålet.
Last edited: