Se hot Nokia N95 ägare!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Någon som har provat Garmin appen till N95an ??

Jag håller på å tankar den nu :rolleyes:

Fungerar klockrent. :tummenupp
Mycket bättre än route 66. Tankar du, menar såklart köper på laglig väg,:tungan 1.?.60 nånting som är senaste så ska du även fixa den gamla garminfilen, där finns nämligen en svensk donna som pratar, så slipper du den sura amerikanska damen. :)
( GMXT_supportfiler heter den )

Fungerar klockrent. :tummenupp
Mycket bättre än route 66. Tankar du, menar såklart köper på laglig väg,:tungan 1.?.60 nånting som är senaste så ska du även fixa den gamla garminfilen, där finns nämligen en svensk donna som pratar, så slipper du den sura amerikanska damen. :)
( GMXT_supportfiler heter den )

Har precis installerat allting. *pust*

Det var lite strul men nu har jag den detaljerade Sverige kartan samt den svenska donnan :brynad

:tummenupp

MEN progget stängdes precis ner. JÄVLA N95 jag skulle ha lämnat in den för länge sedan men det har inte blivit av.

vart hitta ni navigations pogramet?! :va

Edit: varför står det certifikitions fel när jag ska installera?
Bara för att jag installerar på telefonminnet?
/mvh jonas

Last edited:
Ingen mer som tycker ljudet i mobilen suger? hör itne va folk säger när jag pratar med dom. Har fått högtalaren bytt 1 gång men samma skit.

Last edited:
Haha inte det att jag hör dåligt utan det är ljudkvaliten som suger. Tycker ljudet spricker eller va man ska säga, låter bara så illa o svårt o höra va folk säger.

None, what so ever.
Jag är ung och omogen - kan endast kommunicera i form av gula ansikten.

Mer omogen en mig :skrämd !

Hittar jag några så skall jag förtälja det för dig!

Edit: Första sökningen gav mig det här :(

Edit2 Andra sökningen gav det här: Har en Nokia N95 som jag är väldigt nöjd med, allt fungerar som det ska. Ibland har det varit probelm med för lite tillgängligt minne men det har inte uppstått efter senaste uppgradering till 20.x. Använder samtliga funktioner i telefonen och ofta, speciellt navigeringen och surf via Wlan. Enda besvikelsen är att mitt BH-902 headset inte supportas fullt ut och kan visa nummer samt samtalslistor, skulle göra det efter senaste uppgraderingen enligt vissa forum men inte då.. Kan ha att göra med att det är en N95-1 men vet inte. Smileys ordnar man med Animated SMS :tummenupp http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=3107&uaid=254&lang=seg=se

Edit3: Länken funka junte Animted SMS vassegod duchbag!

Last edited:
Hm, låter som om jag borde byta ut min gamla Glofiish 500. Hur funkar excel- och wordfiler i N95?

Hm, låter som om jag borde byta ut min gamla Glofiish 500. Hur funkar excel- och wordfiler i N95?

Om du är sugen på Nokian så kolla här :tummenupp

Den nya Nokian N95 8gig verkar ju funka utan probbs :tummenupp

Jag har den gamla och den har strulat en hel del :fakta

Fast min lur funkar nu utan probbs nästintill efter den senaste uppdateringen expect for en lite halvsprakande högtalare.

(Jag misstänker att den sprakande effekten kommer från dålig 3 sändning)

Min bror har samma probbs med sin nya flashiga SE!

Last edited:
Mer omogen en mig :skrämd !

Hittar jag några så skall jag förtälja det för dig!

Edit: Första sökningen gav mig det här :(

Edit2 Andra sökningen gav det här: Har en Nokia N95 som jag är väldigt nöjd med, allt fungerar som det ska. Ibland har det varit probelm med för lite tillgängligt minne men det har inte uppstått efter senaste uppgradering till 20.x. Använder samtliga funktioner i telefonen och ofta, speciellt navigeringen och surf via Wlan. Enda besvikelsen är att mitt BH-902 headset inte supportas fullt ut och kan visa nummer samt samtalslistor, skulle göra det efter senaste uppgraderingen enligt vissa forum men inte då.. Kan ha att göra med att det är en N95-1 men vet inte. Smileys ordnar man med Animated SMS :tummenupp http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=3107&uaid=254&lang=seg=se

Edit3: Länken funka junte Animted SMS vassegod duchbag!

Esh, det där är det "pissiga jävla japsskiten" jag inte ville ha. Fungerar inte bra alls. Segt, osmidigt och gjort för japanska nallar. Funderar på att byta till mig en K850i och se hur den funkar. Kommer sakna den underbara displayen på N95an, men det kan nog den riktiga blixten väga upp... Fan, WLAN är riktigt schysst också. Svårt det ska vara! :tungan

Esh, det där är det "pissiga jävla japsskiten" jag inte ville ha. Fungerar inte bra alls. Segt, osmidigt och gjort för japanska nallar. Funderar på att byta till mig en K850i och se hur den funkar. Kommer sakna den underbara displayen på N95an, men det kan nog den riktiga blixten väga upp... Fan, WLAN är riktigt schysst också. Svårt det ska vara! :tungan

Du ska byta mobil för att kunna använda smileys i sms? Jisses.

Ja, faktist! Att den har hyfsad kamera och är en musikmobil är precis vad jag letar efter! Tyvärr så verkar den ha en "diodblixt", är det så?

Du ska byta mobil för att kunna använda smileys i sms? Jisses.

Nej. Alltid tyckt om SE mer sen jag skaffade W810i när den kom. Att de även har en mer rejäl blixt gör väldigt mycket då jag fotar en hel del med min mobil. Hela SE's menyupplägg och mjukvaror känns även mer anpassade till just mig. Sluta verka så grinig. :tungan

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back