Se hit R600/R1000 förare som ska köra på Knutstorp

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
Får man nån bekräftelse från nordgren att man anmält sig eller får man vänta tills betalningen är gjord???/Förvirrad

cbrman skrev:
Får man nån bekräftelse från nordgren att man anmält sig eller får man vänta tills betalningen är gjord???/Förvirrad

Du får sökert ett svar från Nordgren men det viktiga är inbetalningen. Är du anmäld och har betalat in så får du info i sinom tid. Har du inte betalat in så kan man inte garantera att du är med.

cbrman skrev:

Nordgren har en familj, ett jobb och egen racing så därav inte oändlig ideel tid. Dessvärre lägger jag inte in informationen direkt och mejlar direkt utan kommer att göra det någon helg men i god tid innan sista anmälningsdag. Inbjudan kommer i IB men ni kan också kolla www.hyllingems.nu när det gäller info om tävlingen och när & var den ska betalas

Vad som är skönt är att detta är mitt sista år jag har med rookiesanmälningar att göra, så en sista ansträngning kommer det att bli på Knutstorp

Pratade med Gödke igår, och dom vet inte vad det ska kosta än.
Då kan man ju inte pröjsa heller. Eller ska man hoppas att det kostar 1500 ch betala in??? Hon tyckte jag skulle vänta att betala, men vafan man vill ju inte missa rejset (40st platser) Hittade ingen info på hyllinges sida om när var det ska pröjsas. //Förvirrad, nervös och antagligen snart idiotförklarad.

Jag betalar 1500,00 är det för lite så blir man säkert informerad.

cbrman skrev:
Pratade med Gödke igår, och dom vet inte vad det ska kosta än.
Då kan man ju inte pröjsa heller. Eller ska man hoppas att det kostar 1500 ch betala in??? Hon tyckte jag skulle vänta att betala, men vafan man vill ju inte missa rejset (40st platser) Hittade ingen info på hyllinges sida om när var det ska pröjsas. //Förvirrad, nervös och antagligen snart idiotförklarad.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back