Se hit: En plats till SMC/Folksam-kurs 14/9 (Knutstorp)

DJ Berndt

-saviour of the universe-
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
gsx-1100E -82, zx9r -01
Eftersom min motorcykel tyvärr inte är körduglig längre efter en incident, har jag en plats som är betald och klar till den 14/9 på Ring Knutstorp.
Kursen är gul grupp, och med den kvalificerar du dig till en lägre försäkringspremie hos folksam med tyngsta sporthojen. Du behöver inte vara medlem i SMC för att köra kursen. Den kostar 1400.- som icke medlem, priset diskuterar vi.
Intresserade ringer.

Vh. Daniel
070-575 49 05
046-335 336

DJ Berndt skrev:
2451165 Eftersom min motorcykel tyvärr inte är körduglig längre efter en incident, har jag en plats som är betald och klar till den 14/9 på Ring Knutstorp.
Kursen är gul grupp, och med den kvalificerar du dig till en lägre försäkringspremie hos folksam med tyngsta sporthojen. Du behöver inte vara medlem i SMC för att köra kursen. Den kostar 1400.- som icke medlem, priset diskuterar vi.
Intresserade ringer.

Vh. Daniel
070-575 49 05
046-335 336

Härlig annons :rofl

Jag har inga synpunkter på din "annons". Kanske inte rätt forum att lägga in den på dock. Vore jag skriva inlägg under Bankörning för allmänheten samt de två lokala forumen Riders of Helsingborg och Radical Riders. Tror du har störst chans att hitta någon intresserad att ta över din plats där. Du har väl redan kontrollerat ifall SMC har någon reservlista? Om inte skulle jag kontakta dem först.

Jag hade mer än gärna tagit över din plats om jag inte haft förhinder.

Lycka till med överlåtelsen/försäljningen av din plats!

Harmon Rabb skrev:
2451465 Jag har inga synpunkter på din "annons". Kanske inte rätt forum att lägga in den på dock. Vore jag skriva inlägg under Bankörning för allmänheten samt de två lokala forumen Riders of Helsingborg och Radical Riders. Tror du har störst chans att hitta någon intresserad att ta över din plats där. Du har väl redan kontrollerat ifall SMC har någon reservlista? Om inte skulle jag kontakta dem först.

Jag hade mer än gärna tagit över din plats om jag inte haft förhinder.

Lycka till med överlåtelsen/försäljningen av din plats!

tack för tipsen, nu ska jag bara komma fram till hur jag raderar denna tråden :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT