Se det snöar!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Hm vår värmen lyser med sin frånvaro :(
Här nere i södra skåne så långt nära medelhavet man kan komma snöar det lite smått.
Visst bara enskaka flingor men ak ändå.
Suck! o man sitter o väntar på de första behagliga 15 + iallafall men känns som värmen är avlägsen.

Kann upplysa att det inte är speciellt vrmt här uppe heller, Hann dock med att fara ut och åka och stegra över med mini moto igår kväll :banana :D

En annan fick ju snällt besiktiga fastän det snöade.

Satan va kallt det va, dom där ca 2.5 milen känndes som 10 mil

Nu KAN det bara inte komma mer snö :3freak

Här runt gbg-trakten snöade det som faen i morse när man skulle till jobbet, tyckte synd om mc-åkarna när man åkte där i en varm bil...haha!!
Men nu är det strålande sol och inte ett moln i sikte, fast om det är varmt vet jag inte...har inte varit ute och kollat än

$noop skrev:
Här runt gbg-trakten snöade det som faen i morse när man skulle till jobbet, tyckte synd om mc-åkarna när man åkte där i en varm bil...haha!!
Men nu är det strålande sol och inte ett moln i sikte, fast om det är varmt vet jag inte...har inte varit ute och kollat än

Jag gjorde premiärdoppet i havet idag... sen kom snöflingorna... kan säga att det gick ganska fort... sen svartnade det för ögonen ;-) haaa..shit vaa kallt!

MVH

DanneP skrev:
Jag gjorde premiärdoppet i havet idag... sen kom snöflingorna... kan säga att det gick ganska fort... sen svartnade det för ögonen ;-) haaa..shit vaa kallt!

Är huvvet dumt får kroppen lide :tungan :kocko :)

Själv funderar jag på att skaffa en skoter (sån för snö), men då kommer det att vara nollgradigt och hällregna året runt istället... :huvet :4skrika

Jag trodde fan jag såg i syne när jag såg det, försökte intala mig att det var nån aska från nån bonde.....men icke sa nicke :rolleyes:

$noop skrev:
Tyckte synd om mc åkarna och avslutade med ett haha :huvet---> Är Du verkligen hojåkare själv? Jag :Bugar för de som Du skrattade åt under Din varma färd i sardinburken

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park