SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
"Terrordådet på Utøya hade en stor påverkan på mig. Jag upplevde stora likheter mellan vad den norska gärningsmannen står för och folk runt omkring mig i partiet, och började på allvar ifrågasätta mitt engagemang.

Jag blev rädd när jag insåg att jag själv hade varit med om att organisera en odemokratisk sekt, som ständigt riskerar att hamna i händerna på neo-fascister och rasister."



http://debatt.svt.se/2014/04/01/sd-ar-en-sekt-och-ska-behandlas-som-en-sekt/
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Somliga påstår att det pågår massinvandring. Låt oss se efter. Förra året flyttade 111 000 personer till Sverige. Utöver det återvände 20 000 svenskar. Samtidigt utvandrade drygt 50 000 vilket betyder ett netto om 80 000 personer eller en befolkningsökning om 0,8 procent. Den största gruppen är EU-medborgare och arbetskraftsinvandrare. Gruppen asylinvandrare och anhöriga är totalt 22 000 personer, vilket är en liten del av den totala invandringen.

http://www.expressen.se/gt/ledare/vi-behover-fa-in-fler-invandrare-till-sverige/

Skönt att det finns en allmän Svensk bred politisk front mot SD:s rasistiska intoleranta politik :tummenupp
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jimmie Åkessons minnesbilder om sin uppväxt i Tv är barnsligt gripande och medvetet inte utan dramatik. Även de mest hårdföra SD fansen bör ju i sanningens namn skruvat sig ordentligt i soffan om hela den pinsamma myt Jimmie arbetat på att bygga upp kring sig själv och partiet. Eller sväljer de/ni allt med hull och hår som den mannen spottar ur sig?

Olss2.jpg

:rofl
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
SD:s principprogram skiljer mellan människor med svensk essens och människor utan. Det är det sjuka i Svensk politik 2014.

Det absolut friska 2014 är alla de människor som öppet står upp mot SD och dess kringresande desillusion apparat :tummenupp

Glad påsk på er alla i det friska laget.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det extrema partiet Nationaldemokraterna läggs ned! :)

Återstår att se hur länge alla motsvarande partier på vänsterkanten överlever...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
http://www.svt.se/nyheter/val2014/fler-tycker-sverige-tar-emot-for-manga

44% procent av Sveriges befolkningar är rasistfasister!

Måste vara många arga lågutbildade unga män....

44% tycker som SD alltså, snacka om att propagandan är effektiv när folk ändå inte vill rösta på dem. Men i takt med att den ackumulerade invandringen ökar så ökar intresset och populariteten kommer öka sakta men säkert till runt 25% tippar jag. Kanske till valet 2026. :gnissla
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
44% tycker som SD alltså, snacka om att propagandan är effektiv när folk ändå inte vill rösta på dem. Men i takt med att den ackumulerade invandringen ökar så ökar intresset och populariteten kommer öka sakta men säkert till runt 25% tippar jag. Kanske till valet 2026. :gnissla

Nej du... det finns en gråskala. 44% vill minska invandringen. Inte dra ner den till ett minimum på kanske 10% av dagens nivåer.

Önsketänkande... nej, vad kan det vara som gör att folk inte röstar på ert parti efter Er glasklara analys av läget?

:rofl
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
In the 1928 elections, less than 3% of Germans voted for the Nazi party. In 1938, Hitler was Time magazine’s man of the year.

Källa: Murray, Williamson and Allan Millet. 2001. A War to Be Won: Fighting the Second World War. Cambridge, MA: Belknap Press of Harvard University Press.



Som alltid när man slösurfar lite så är det 95% chans att man landar på Wikipedia, och på Wikipedia är det 140% chans att man hamnar på Andra Världskriget inom fem klick, så väl där hittade jag denna intressanta fakta/citat...

Fast i Sverige är det kanske Gudrun Schyman och FI man kan jämföra det hela med mer än Jimmie Åkesson och SD!? :hihi

(I vilket fall som :pangihuve)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top