SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.
Då gör SD ett fruktansvärt misstag som kan komma att bli ödesdigert. De viker sig inför mediernas tryck, sviker de som behöver dom mest och utesluter de bröderna som expressen hängt ut.

Om Du/Insändaren syftar på Kamil Ryba:"Det var jag som lämnade den misstänkta bomben till GT!"

Om så är fallet verkar ju karln minst sagt vara skvatt galen :fakta

SD - Sveriges minst (!) populistiska parti?

Sverigedemokraterna är det enda parti som tar Spendrup i försvar. Mattias Karlsson, ledamot i arbetsmarknadsutskottet, tror att han blev missförstådd:

– Om han menade att kvinnor inte har kompetens finns det anledning att bli upprörd, men om han har haft svårt att hitta kvinnor till uppdrag så kan jag inte säga något om det.

http://www.svd.se/naringsliv/svep-kritiken-mot-jens-spendrup_8981238.svd?sidan=6

Sorgligt nog gäller det nog att hålla en lagom låg profil för att inte bli styckad av kvällspressen, gäller alla partier såklart.

Skulle någon partiledare få för sig att på talarpodiet i riksdagen be hela Bonnierskoncernen att rulla ihop sina löpsedlar och trycka upp dom i arselet är det knappast något som kommer beskrivas som en "frisk fläkt i Svensk politik" på nästkommande dags löp...:D

Lite så här borde SD uppträda, OBS ibland tycker jag totoro:
Blocher, som inte längre är partiets ordförande, men ändå i mångt och mycket fortfarande är partiets starke man, närmaste hånade EU:s kommentarer. Något som en svensk feg politiker aldrig någonsin skulle våga göra.

På klingande schweizertyska kallade en gestikulerande och väldigt engagerad Christoph Blocher EU:s hot om att agera hårt mot Schweiz efter folkomröstningsresultatet i söndags för ”skrattretande” i schweiziska tv-kanalen SRF igår kväll:hihi

"Sverigedemokraternas partiordförande Jimmie Åkesson berättade ikväll för SVT att fru Åkesson tagit upp danslektionerna"

dance.jpg

"Sverigedemokraternas partiordförande Jimmie Åkesson berättade ikväll för SVT att fru Åkesson tagit upp danslektionerna"

View attachment 399328

Du anser alltså att det är ett bra argument för att inte rösta på SD att partiledarens fru förmodligen dansar bra, men vill dansa bättre, illustrerat med en bild av en helt annan person?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back