Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Strider skrev:Titta på DQ i Stcc, han lyser av glädje o vi har skitkul och resultaten kommer.
Pålle skrev:Ja på tal om det, när kommer dom?![]()
/Joakim
Dom var inte många, men ändå Don Quixote skrev:Äh, jag har ju tagit poäng juh!Dom var inte många, men ändå
Det kommer mer på sikt!
I normala fall skulle jag ha skrivit att han bör sätta fart och fixa bra resultat i sitt nya stall, men där verkar resultaten inte ha så stor betydelse, de verkar mest köra för att det är kul, nästan...Strider skrev:Jag tror inte avsaknaden av Paul Denning skall underskattas.

.....Don Quixote In the release Smart says: "There is no question that I struggled to gel with the Rizla Suzuki GSX-R1000. We tried making many changes and I still couldn't find a competitive setting. I had very little yeye wha eva
Skrev onödigt kryptiskt, sorry!Strider skrev:Jag förstår inte riktigt vad du menar.![]()
Strider skrev:Aha, men det tar säkert tid innan resultaten börjar synas. Det är inte en lätt uppgift Denning har.
Coola Ola skrev:Har man avdankade ex-världsmästare som fortfarande tror att de kan prestera i stallet så blir det inte lättare direkt.
Med tanke på Suzukis vana va att använda amerikanska förare för att intresseara kunderna på deras stora marknad är det inte förvånande om någon avdankad AMA-profil snart dyker upp så snart KR tappat sugen.Axxexs skrev:...Mat Madlin...
Nej, inte med gubben Roberts i stallet, han är väl som en inventarie snartStrider skrev:Aha, men det tar säkert tid innan resultaten börjar synas. Det är inte en lätt uppgift Denning har.
Kanske dags att byta jobb dåAxxexs skrev:Roberts har sagt att han inte kommer riskera någonting för bara en 7-8 plats som bäst.
Teddy skrev:Med tanke på Suzukis vana va att använda amerikanska förare för att intresseara kunderna på deras stora marknad är det inte förvånande om någon avdankad AMA-profil snart dyker upp så snart KR tappat sugen.
Javisst. Honda sitter bara och väntar på att KR ska tacka för sig så att de kan visa Hayden vägen till Suzuki's depåbox, där han hör hemma. Ajöss!Webspy skrev:Typ Hayden.....
Webspy skrev:Typ Hayden.....
Teddy skrev:Javisst. Honda sitter bara och väntar på att KR ska tacka för sig så att de kan visa Hayden vägen till Suzuki's depåbox, där han hör hemma. Ajöss!

sandstream skrev:BTW: Roberts och Biaggi kanske kan starta ett seniorteam eller nåt sånt till nästa år![]()
Chris Ash skrev:Kenny Roberts och Nicky Hayden byter plats kanske? Det hade varit något det, Kenny kan vinna race på en Honda, Nicky Hayden är för kass för en Honda.
oFFkeFF skrev:Även om man försvarat Kenny en hel del, så tycker jag nog att det är Hopkins som skulle vara värd en Honda-styrning. Kenny på en yamaha eller ducati en säsong för att bevisa att han faktiskt kan köra och inte har tappat stinget..
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |