MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
En BMW C1 såklart!
- Krockskydd
- Stereo
- Sollucka
- Vindrutetorkare
- 4-punktsbälte
- Väderskydd
- ABS
Finns beggade från 25000. Har en själv och den har varit värd vartenda öre!
![]()
Att man får skämmas ingår i priset eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En BMW C1 såklart!
- Krockskydd
- Stereo
- Sollucka
- Vindrutetorkare
- 4-punktsbälte
- Väderskydd
- ABS
Finns beggade från 25000. Har en själv och den har varit värd vartenda öre!
![]()
En BMW C1 såklart!
- Krockskydd
- Stereo
- Sollucka
- Vindrutetorkare
- 4-punktsbälte
- Väderskydd
- ABS
Finns beggade från 25000. Har en själv och den har varit värd vartenda öre!
![]()
Att man får skämmas ingår i priset eller?Får lite vibbar till sån här cp-moppe.
Dom är så fula att det nästan skulle vara värt att skaffa en bara för att reta folk![]()
Men hur är servicekostnaderna för en sådan? Serviceintervall?
Drar 125cc mycket soppa?
c1an är skitbra om du vill att folk på gatan ska peka och skratta åt dig. köp en vespa!
C1:an är skitbra på det mesta faktiskt. Den är krocktestad i 50 km/h, du får värme och väderskydd på köpet osv.
Ni som inte testat att köra C1 borde göra det. Man sitter med ett leende ända upp till öronen.
Om folk pekar och skrattar så bjuder jag på det. Som sagt, det krävs lite självförtroende att köra en sån. Inget för dig mao.
personpåhopp, mycket moget där starstriker.
Ni som kör moppe/scooter hälsar ni på andra mc-åkare i vanlig ordning när ni är ute![]()
har svårt att inte hälsa de få gånger jag kör bil, skulle jag köra moppe skulle det vara ännu värre![]()
Jag hälsar oftast inte på folk INNE i stan även om jag kör MC. Oftast inte på motorväg heller.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |