"Scissor sisters - Take your mama out"

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Är den här låten bra eller är den bra!! Man blir ju så jäkla gla av den :tungan

Partyparty! :fyllisar

Fast jag måste nog säga att Damn - Got To Go är den hetaste partylåten just nu! 100% lycklighet i den =) Även om Scissor Sisters-låten är helt ok den med.

Är det inte dom som har förstört Pink Floyds suveräna låt comfortably numb? Sickna marodörer...

mb skrev:
...förstört...

Hahaha, ja jag säger då det. Det va bättre förr, undomen idag osv. osv.
Det är ju en minst sagt en egensinnig tolkning, inget som ett gammalt Pink Floyd-fan behöver hänga upp sig på, eller? :slicka
Du kan väl va glad att dom iaf kastar lite ljus på dom, låten kommer garanterat att leda till att tonåringar som aldrig hört PF kommer leta upp dom.
Sen om dom gillar det dom hör är ju en annan femma. :hej

Grejen är att ohyggligt dåliga covers inte leder "ungdomen" till den rätta upphovsmakaren...

Se bara om man mot all förmodan skulle vara ute och härja och Under Pressure med Queen och Bowie skulle spelas. Då hade säkerligen hälften av de okunniga asen som vart där brölat, weiiii, Vanilla ICE!!! Fast inte en käft hade vetat va det var för låt som spelats...

Nä, jag gillar det inte. Det finns några covers som är bra. Inte många.

hållundan skrev:
Grejen är att ohyggligt dåliga covers inte leder "ungdomen" till den rätta upphovsmakaren...

Se bara om man mot all förmodan skulle vara ute och härja och Under Pressure med Queen och Bowie skulle spelas. Då hade säkerligen hälften av de okunniga asen som vart där brölat, weiiii, Vanilla ICE!!! Fast inte en käft hade vetat va det var för låt som spelats...

Nä, jag gillar det inte. Det finns några covers som är bra. Inte många.

Alltså. Hur fan ska vi ungdommar göra då, vi kan ju inte rå för att vi är "försent" födda :va
Ni får gärna tipsa om den "rätta" musiken i stället för att gnälla! :fatta! :rolleyes:

EDIT: Loader verkar vara en trevlig typ :)
"Du kan väl va glad att dom iaf kastar lite ljus på dom, låten kommer garanterat att leda till att tonåringar som aldrig hört PF kommer leta upp dom."

skoteridioten skrev:
Alltså. Hur fan ska vi ungdommar göra då, vi kan ju inte rå för att vi är "försent" födda :va
Ni får gärna tipsa om den "rätta" musiken i stället för att gnälla! :fatta! :rolleyes:
Hehehe, jag är oxå "ungdom" så det är inte nått påhopp jag gör mot någon. Isåfall däribland mig själv. Grejen är den, att jag tycker det finns för mycket okunskap inom musiken bara. Det är för mycket gay helt enkelt.

Edit: Alltså för mycket. "Amähh, ja ba lyssnar på änäärrrrjiii hela tiden å den där nya låten med bla bla bla äe ba så bra lixom ba...."

Typ. Återigen, inget påhopp. Bara ett tragiskt konstaterande.

hållundan skrev:
Hehehe, jag är oxå "ungdom" så det är inte nått påhopp jag gör mot någon. Isåfall däribland mig själv. Grejen är den, att jag tycker det finns för mycket okunskap inom musiken bara. Det är för mycket gay helt enkelt.

Edit: Alltså för mycket. "Amähh, ja ba lyssnar på änäärrrrjiii hela tiden å den där nya låten med bla bla bla äe ba så bra lixom ba...."

Typ. Återigen, inget påhopp. Bara ett tragiskt konstaterande.

Bra... då känns det som att vi ligger på ungefär samma plan ändå. (uch fy och tvi för kanaler alá NRJ :4skrika )

skoteridioten skrev:
Bra... då känns det som att vi ligger på ungefär samma plan ändå. (uch fy och tvi för kanaler alá NRJ :4skrika )
Jajjemän det tror jag säkert vi gört..... Jag är musikälskare. Jag lever för musik. Jag gillar all musik. Jag hatar när den trycks in i huvudet på okunniga människor bara, typ :)

Våga vägra reklamradio!

Ibland undrar man om deras skivbudget precis räcker till att köpa dom tio senaste Absolut skräpmusik skivorna :zpy .
Sen spelas dom tills det har släppts tio nya Absolute skivor!:zpy

Jag är väl också ungdom.
Vad det gäller radio kan jag inte annat än hålla med, P3 är det som gäller...
Angående kommersiell musik säger jag bara: lyssna på det ni tycker är bra. Det är så fruktansvärt pinsamt med pretentiösa tomtar som anser sig vara för mer än andra. Att man kan namedroppa nåra okända 70-talsband från Manchester som var helt inne på psykedelisk pop betyder inte att man är bättre än nån som lallar omkring och visslar på en gammal Britneytdänga.
Skoteridioten undrar vad som är den "rätta" musiken. Jaa... det vette fan, du märker väl själv när du gillar vad du lyssnar på :)
Om du inte har/har haft ett gediget musikintresse så är det väl så, alla kan inte vara intresserade av allt.

/Loader, som både diggar mainstream och gammal junk.

Loader skrev:
Jag är väl också ungdom.
Vad det gäller radio kan jag inte annat än hålla med, P3 är det som gäller...
Angående kommersiell musik säger jag bara: lyssna på det ni tycker är bra. Det är så fruktansvärt pinsamt med pretentiösa tomtar som anser sig vara för mer än andra. Att man kan namedroppa nåra okända 70-talsband från Manchester som var helt inne på psykedelisk pop betyder inte att man är bättre än nån som lallar omkring och visslar på en gammal Britneytdänga.
Skoteridioten undrar vad som är den "rätta" musiken. Jaa... det vette fan, du märker väl själv när du gillar vad du lyssnar på :)
Om du inte har/har haft ett gediget musikintresse så är det väl så, alla kan inte vara intresserade av allt.

/Loader, som både diggar mainstream och gammal junk.

Kunde inte sagt det bättre själv. Näst efter Big Brother-deltagare/Spy Bar-folk så tycker jag att den jobbigaste sortens människor är pretto popnördar som bara lyssnar på den konstigaste musiken som ingen annan har hört talas om o slutar lyssna så fort bandet får en genomsnittspublik på över 15 pers. Faktum är att en del überkommersiella artister/grupper har gjort riktigt bra låtar men som göms undan sist på deras album eller kanske som b-sida på nån singel.

Äh, det var ju inte alls stavfel. Det var du som fulciterade mig din rackare :ajjabajja ;)

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back