Schysta skinn till bra pris!

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Hjälp mig i skinnjungeln!
Har lite svårt att hitta skinn som passar, håller och inte kostar skjortan. Är 183cm/73kg med aplånga armar.
Lista schysta skinn till bra priser här, släng med bilder på och ev länk till dom med. Skriv gärna vilka mått du har och hur det sitter på dig.
Lista även märken som ni vet måttsyr + länk.

Jag var och beställde ett sådant här, måttsytt, idag! :tummenupp
länk -> PSI

tango_103_1_f.jpg

Araikaj skrev:
2080135 Faan va billigt och snyggt!! Kvaliten är väl antagligen inte den bästa, ser dock väldigt proffsiga ut :confused:

RST's kvalitet är det säkert inget fel på, finns flera brittiska RR-stjärnor som kör med RST-ställ. Dock finns det ingen butik utan bara webshop, så det kan bli lite knivigt att prova stället..

Eventuella stavfel skylles vänligen men bestämt på den höga åldern och den sena timmen.

Fick höra att det tydligen går att köpa billiga ställ på LIDL!!!! :dummer
Bara 899:-
Hur faan kan man köpa ett ställ på LIDL?
Då lär man inte ha alla bestick i lådan...
...nej, allvarligt talat, vet inga billiga ställ!

tokmaa skrev:
2080453 Fick höra att det tydligen går att köpa billiga ställ på LIDL!!!! :dummer
Bara 899:-
Hur faan kan man köpa ett ställ på LIDL?
Då lär man inte ha alla bestick i lådan...
...nej, allvarligt talat, vet inga billiga ställ!
det var några allväder ställ och de finns nog inte kvar.. eller har de varit svåra att bli av med så att de finns några kvar.. annars så har de sålt sina tillbehör bra...

niuck skrev:
2080098 Måttsyr dainese?
Det skulle ju vara gött i så fall.

Dainese måttsyr mot en extrakostnad av 30%
Det tar ca 3mån att få stället...

Viffer skrev:
2080510 Ser riktigt najz ut! Skriv vad du tycker om stället här sen. :tummenupp

Jomen, ska rapportera! :tummenupp
Dock så tar det 8 veckor innan det kommer, så måttsy är inget man ska göra om man har brottom.. :)

Evert skrev:
2081349 Dainese måttsyr mot en extrakostnad av 30%

Dock så tar det 8 veckor innan det kommer, så måttsy är inget man ska göra om man har brottom.. :)

Jag hade inte gett mig på att sy någonting även om jag hade en livstid på mig. Hoppas de är bättre på PSI. :rolleyes:

Evert skrev:
2081349 Dainese måttsyr mot en extrakostnad av 30%

Damn, iofs är det inte så lång tid med tanke på att dom ska klippa till det och sy in foder och grejer + att du nog inte är den enda som beställt. Vågar nog inte med tanke på att det finns en liten risk att det passar skit, vill helst prova grejer innan jag köper. Hoppas dock att ditt sitter perfa :tummenupp

Viffer skrev:
2085497 Damn, iofs är det inte så lång tid med tanke på att dom ska klippa till det och sy in foder och grejer + att du nog inte är den enda som beställt. Vågar nog inte med tanke på att det finns en liten risk att det passar skit, vill helst prova grejer innan jag köper. Hoppas dock att ditt sitter perfa :tummenupp

Passar det inte ska jag inte ha det.. :)
Måttsytt = det SKA passa!!!

Viffer skrev:
2063628 Hjälp mig i skinnjungeln!
Har lite svårt att hitta skinn som passar, håller och inte kostar skjortan. Är 183cm/73kg med aplånga armar.
Lista schysta skinn till bra priser här, släng med bilder på och ev länk till dom med. Skriv gärna vilka mått du har och hur det sitter på dig.
Lista även märken som ni vet måttsyr + länk.

Du kan beställa http://www.fc-moto.de/ eller http://www.louis.de/ där det finns ställ till bra priser.

Många kan korrigera ett ställ i efterhand har jag hört vilket kanske är en ide om det inte sitter hundra.
Annars så är nog PSI helt ok och du får måttsytt direkt.

Det blir nog att köra med mitt svinfula 80-talsställ den här sommaren (med tröjja över) och sen beställa ett PSI-ställ i höst/vinter istället. :)

Viffer skrev:
2086991 Kan skicka tebax det om man inte är nöjd? Slippa å betala med då ellr?

Jag kan iofs inte se varför man inte skulle bli nöjd.. Men blir man inte nöjd så får man väl, jag vet inte men nåt måste man ju kunna göra.. :)
Jag är helt säker på att jag blir nöjd..
Fråga Swedie om han är nöjd, han kör med ett sådant...

Viffer skrev:
2080510 Ser riktigt najz ut! Skriv vad du tycker om stället här sen. :tummenupp

Har varit och hämtat det idag...
Har provat det hemma en del, dock inte kört något med det eftersom min högerhand är full av brännblåsor...
Kan såhär långt säga att det verkar vara ett riktigt trevligt ställ som jag rekomenderar! Sitter bra som bara den!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti