Schyssta poliser

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Var på tullinge o kollade dragracing igår.Hade en tid hos min tatuerare mitt på dan så enligt planerna så lånade jag min polares ktm in till söder,gaddade mig i tre timmar o hoppade sen på hojen för att så raskt som möjligt ta mig tillbaka till tullinge.Kollade över axeln,tomt bakom,gasade upp hojen på slangen o drog hela östgötagatan på detta sätt.Tar vänster ut på götgatan o tar mig fram mellan bilarna till rödljuset o stannar.Då är det nån som tutar som fan.Vänder mig om o där står en polisbil med blinkljusen på.Min första tanke var att han hade sett mig köra mellan köerna.Står lugnt kvar.En ganska högröstad o upprörd polisman beordrar mig att ta fram körkortet o överlämna det för att sen åka in till höger i bussfickan mittemot åhlens.Där får jag veta att dom sett mig på östgötagatan redan o jag har gjort mig skylldig till vårdslöshet i trafik o kk ska dras på plats.Aj aj aj tycker jag men känner på mig att det bästa var att köra med raka puckar.Han påpekar att dom förväntat sig att jag skulle vart en 18 åring med tanke på hur omoget o dumt jag körde. :död Jo det var ju kanske inte så smart att wheela i stan erkänner jag.Efter lite överläggning mellan varandra så beslutar dom att jag ska få klara mig helt utan rapport o ta det som en varning.Första ggn i mitt liv som jag tackar en polis o kallar honom för schysst kan jag tillägga.Jag blev så skärrad att jag inte vågade wheela igen föränns uppe vid årsta :tungan

Ibland är poliser snälla :tummenupp

Jag har gjort samma, hade framhjulet i luften när jag mötte en polisbil.
Men efter 10 min så fick jag åka igen. Fast att jag hade en massa saker på motarden som poliserna inte gillade.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt