Stod å väntade på bussen igår, då kom det ett gäng hockeyhuliganer eller nånting, alla hade likadana hockeytröjor på sig iallafall. Klockan var kring sex och dom var aspackade. Gick en tjej över parkeringen och så började den bakersta killen ropa typ kom hit hora så får vi knulla hon gick ju som bara vidare och så skrek han en massa annan skit typ att hon ändå var för liten för att han skulle få in kuken i hon och att hon var en jävla hora. Sen vänder sig dumjäveln om och tittar på mig i busskuren och säger: eller hur? Svarade med att berätta hur coolt jag tyckte det var att han kallade tjejer för hora. Då kollade han argt på mig ett tag och sa: du är då tjock och sen gick han vidare och sjöng en rolig sång med texten hela umeå ska ha däng, hela umeå ska ha däng.
Jag blev förvånad över att det verkligen finns såna här riktiga svin. Det var ju ändå vuxna människor det här. Hur blir det så fel? Kom på sen att det är ju ganska dumt att provocera såna idioter, hade ju lätt kunnat få stryk men seriöst så där kan man ju inte bete sig.
Jag blev förvånad över att det verkligen finns såna här riktiga svin. Det var ju ändå vuxna människor det här. Hur blir det så fel? Kom på sen att det är ju ganska dumt att provocera såna idioter, hade ju lätt kunnat få stryk men seriöst så där kan man ju inte bete sig.