Schyssta killar

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Stod å väntade på bussen igår, då kom det ett gäng hockeyhuliganer eller nånting, alla hade likadana hockeytröjor på sig iallafall. Klockan var kring sex och dom var aspackade. Gick en tjej över parkeringen och så började den bakersta killen ropa typ kom hit hora så får vi knulla hon gick ju som bara vidare och så skrek han en massa annan skit typ att hon ändå var för liten för att han skulle få in kuken i hon och att hon var en jävla hora. Sen vänder sig dumjäveln om och tittar på mig i busskuren och säger: eller hur? Svarade med att berätta hur coolt jag tyckte det var att han kallade tjejer för hora. Då kollade han argt på mig ett tag och sa: du är då tjock och sen gick han vidare och sjöng en rolig sång med texten hela umeå ska ha däng, hela umeå ska ha däng.

Jag blev förvånad över att det verkligen finns såna här riktiga svin. Det var ju ändå vuxna människor det här. Hur blir det så fel? Kom på sen att det är ju ganska dumt att provocera såna idioter, hade ju lätt kunnat få stryk men seriöst så där kan man ju inte bete sig.

Tyvärr blir jag inte ett dugg förvånad över hur "vuxna" människor kan bete sig.

Grattis, ring "Vetenskapens värld" du har träffat "den felande länken". Tyvärr finns det för många sådana ute för att kunna bokföras bara.

Last edited:
Det är sådana killar som Ali Hussein kommenterade i en av sina stå-upper.

"Jag har prövat att vara svensk, på med flanellskjortan och dra tio stark bara för att det är happy hour..."

Det här är killen som har flanellskjortan, coop-deodoranten, glömt raka sig i en vecka, skitiga jeans och glider upp på krogen och säger:
"Öhh... Varför tar ni blattar våra tjejer?":va
"Gissa själv dumhuve" :arsele

"Jag har prövat att vara svensk, på med flanellskjortan och dra tio stark bara för att det är happy hour..."

Mig veterligen är det inte killen i flanellskjortan som ropar h*ra, våldta osv.......

alla hade likadana hockeytröjor

hur gamla var dom?

Last edited:
Mig veterligen är det inte killen i flanellskjortan som ropar h*ra, våldta osv.......

hur gamla var dom?

De var väl drygt 20 hela bunten tror jag, hade inte varit lika förvånad om det varit typ en massa 17 åringar eller nånting men det var ju ändå "vuxna män".

De var väl drygt 20 hela bunten tror jag

20-22, inte så gamla, inte för att det gör saken direkt bättre då jag inte tidigare hört sådant språkbruk till en tjej, hade de varit runt 30 hade jag blivit riktigt mörkrädd...

jag hade nog bett killen skärpa sig i alla fall

Last edited:
20-22, inte så gamla, inte för att det gör saken direkt bättre då jag inte tidigare hört sådant språkbruk till en tjej, hade de varit runt 30 hade jag blivit riktigt mörkrädd...

jag hade nog bett killen skärpa sig i alla fall

Man får hoppas att Darwins teori tar ut sin rätt.

Tja.. legal drinking age i vår lille by är när du är gammal nog att lyfta dunken själv.. Det sätter sina spår.. ;)

Finns ingen ursäkt för sådant betende..

Synd att man inte var där. Skulle vara kul och visa hur man på 3 röda....omvandlar en idiot till 20-åring till en snäll, gråtande 20-åring med röda kinder och tårfyllda ögon nertryckt i papperskorgen...

För att inte verka vara Van Dam nr.2 så tillägger jag att det hade gått med lite hjälp... :D

Stöd min insamling för att skicka iväg sånna som ska slåss och härja till nån öde ö där dom kan få slåss och härja med varandra! Så vi andra slipper dom.

Just nu är insamlingen uppe i 53.000 kronor.

Fel . Ner i en grusgrop, stor, med läktare runt om, sen sitter alla hockeyspelare på läktarna å ropar glåpord till fjollorna som nu inte vågar visa sitt rätta jag.:tummenupp

Det här är killen som har flanellskjortan, coop-deodoranten, glömt raka sig i en vecka, skitiga jeans och glider upp på krogen och säger:
"Öhh... Varför tar ni blattar våra tjejer?":va
"Gissa själv dumhuve" :arsele

:hihi Klockrent.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...