Schysst nalle!

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Funderar på att byta ut min tråkiga SonyEricsson T610 mot en kommande modell i sommar.

Den nya fräscha saken heter k750i och har bl a 2MPixel kamera (bilder och filmer), MP3-spelare och mkt annat roligt.

Verkar kunna bli en kul grej, eller vad säger ni? :)

Bifogat

• K750_Dual_front_Low.jpeg.jpg
    K750_Dual_front_Low.jpeg.jpg
    54 KB · Visningar: 186
SE kommer släppa en hel del skojsigt framöver. Synd att dom antagligen kommer kosta för mycket. Vill inte lägga pengarna på en nalle när man kan köpa soppa för det :)

Ähh, det här är vad jag kallar schysst nalle! :pannkyss

71-71897340271.jpg

Endast 3,5 meter från tå till topp :)

skoteridioten skrev:
Ähh, det här är vad jag kallar schysst nalle! :pannkyss

71-71897340271.jpg

Endast 3,5 meter från tå till topp :)
Måste se bra jävla kul ut när du ska försöka damma av den med mattpiskan :hihi

Jag funderar oxå på å byta lur, det börjar bli dags nu... har en Nokia 5210... den börjar funka lite sissådär nu...

nu är det ju så att jag vill ha el lur som är lite "stadigare" som tål lite stryk, den ska inte gå sönder om ja tappar den i backen.

så vad är det för lur man ska ha om man vill ha något som tål lite mer?? :va

Fluxir skrev:
Jag funderar oxå på å byta lur, det börjar bli dags nu... har en Nokia 5210... den börjar funka lite sissådär nu...

nu är det ju så att jag vill ha el lur som är lite "stadigare" som tål lite stryk, den ska inte gå sönder om ja tappar den i backen.

så vad är det för lur man ska ha om man vill ha något som tål lite mer?? :va

hmm det blir väll uppföljaren nokia 5140 till din nuvarande telefon, den telefon som jag tror tål mest men men kanske kommer nya nu till våren vem vet :)

coolrob skrev:
hmm det blir väll uppföljaren nokia 5140 till din nuvarande telefon, den telefon som jag tror tål mest men men kanske kommer nya nu till våren vem vet :)

sattsar nog på å vänta till våren, vill ha något med en vassare kamera i, ska det va kamera ska det va minst 1megapixel...

Fattar inte varför alla klagar på att nallarna e så dyra.. Själv bytte jag till mig min nokia 6650 mot en gin o tonic. Och då bjöd han på sitt simkort med :hihi :hihi

ducceper skrev:
Fattar inte varför alla klagar på att nallarna e så dyra.. Själv bytte jag till mig min nokia 6650 mot en gin o tonic. Och då bjöd han på sitt simkort med :hihi :hihi

Och när den blir spärrad kommer du att inse att den inte var värt det ens. :D

Kan ju tilläga att det var i september. Så blir den spärrad nu, så blir jag förvånad. Och så var det ju inte min gin o tonic heller.

en så kallad win win situation.

ducceper skrev:
Kan ju tilläga att det var i september. Så blir den spärrad nu, så blir jag förvånad. Och så var det ju inte min gin o tonic heller.

en så kallad win win situation.

Hahaha, ja då är det nog lugnt.

Jag ska köpa mig en Qtek S100, så har man nåt coolt som inte alla andra har heller. Allt för uppmärksamhet. ;)

lassnig skrev:
Vad är det för ett rymdskepp då? :va

Tänk dig en vanlig handdator, fast med telefonfunktion och kamera. Du kan surfa, se på film, MSNa och annat kul. :)
Stor som en handflata ungefär, men det skiter jag i. Har allt... Überfet.

qtek-2020.jpg

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...